cathlin Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Er det noen som har peiling på pc som kan hjelper meg litt? *frustrert* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 En dings på skrivebordet som du setter laptopen i, og som du bruker sammen med ekstern skjerm og eksternt tastatur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Hva er forskjellen på disse to pc-kroppene? http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10597139;c:100561;fl:0 vs http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10595281;c:100561;fl:0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 En dings på skrivebordet som du setter laptopen i, og som du bruker sammen med ekstern skjerm og eksternt tastatur. Ok. Takk. Det har jeg jo ikke bruk for altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ok. Takk. Det har jeg jo ikke bruk for altså. Du så en i går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hva er forskjellen på disse to pc-kroppene? http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10597139;c:100561;fl:0 vs http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10595281;c:100561;fl:0 Jeg klarer ikke å se forskjellen på dem i farten, men jeg har hatt multicom laptop og den var mye bedre enn den HP maskinen jeg har nå. Det beste er jo at man kan velge størrelsen på farten og på harddisken, bluetooth eller ikke. Jeg har den forresten enda, en kompis reparerte den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg klarer ikke å se forskjellen på dem i farten, men jeg har hatt multicom laptop og den var mye bedre enn den HP maskinen jeg har nå. Det beste er jo at man kan velge størrelsen på farten og på harddisken, bluetooth eller ikke. Jeg har den forresten enda, en kompis reparerte den. Jepp:-) jeg skal ha en multicom. Men den første kroppen der har de ikke på lager, så da må jeg eventuelt ta den nr 2 hvis de har den da, Men jeg vet jo ikke forskjellen på dem. Frustrerende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Du så en i går. Er det en slags kjøkkenmaskin? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jepp:-) jeg skal ha en multicom. Men den første kroppen der har de ikke på lager, så da må jeg eventuelt ta den nr 2 hvis de har den da, Men jeg vet jo ikke forskjellen på dem. Frustrerende. Det ser ut som om det KAN være skjermen. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jepp:-) jeg skal ha en multicom. Men den første kroppen der har de ikke på lager, så da må jeg eventuelt ta den nr 2 hvis de har den da, Men jeg vet jo ikke forskjellen på dem. Frustrerende. Begge to er jo slik at du kan velge størrelse og fart så de kan umulig være så ulike. Har begge bluetooth, mic og kamera? Og så bør den være svart inni, min er sølv rundt tastaturet og der har malingen forsvunnet av slitasje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Er det en slags kjøkkenmaskin? Jeg har ikke det på kjøkkenet og jeg aner ikke hva det er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Det ser ut som om det KAN være skjermen. Med vennlig hilsen Da fatter jeg ikke at det er 1600 i prisforskjell mellom dem.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Da fatter jeg ikke at det er 1600 i prisforskjell mellom dem.... Det er masse ulikt på dem. Se nedover på prosessor, hd, osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Det er masse ulikt på dem. Se nedover på prosessor, hd, osv. Jeg skjønner ikke dataspråket. *oppgitt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg skjønner ikke dataspråket. *oppgitt* Men cathlin, er det noen spesiell grunn til at du kjøper PC der? Skal du bruke den til noe spesielt? Hva med en generell bærbar, slik som denne: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATL6701J1/toshiba-satellite-l670-1j1 Det er en helt greit PC for de aller fleste bruksområder, særlig hvis du setter inn litt ekstra RAM. Henter du den på Elkjøp har du 30 dagers åpent kjøp i tillegg. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg skjønner ikke dataspråket. *oppgitt* Du er ikke alene om ikke å forstå deg på sånne detaljer, men høyere tall er stort sett (men ikke alltid) bedre. F.eks. har du en større prosessor på den dyreste pc-en, noe som sannsynligvis betyr at den er raskere (men det kan også være ulike prosessortyper, så det er ikke alltid tallet sier stort), og du har en større harddisk (320 gb mot 250 gb - altså mer lagringsplass) - men også her kan hurtigheten ha noe å si (kanskje den på 250 gb er raskere enn den på 320 gb). Nå sjekket jeg ikke spesifikasjonene nøye, men noe som ofte skiller mye i pris er skjermkortet. De dårligste kan være veldig rimelige, mens de beste kan være veldig dyre. Her kan det skille mange tusenlapper. Hvorvidt du trenger et godt skjermkort avgjøres av hva du skal bruke pc-en til. Skal du f.eks. kun drive med tekstbehandling og surfing, er det tilnærma et fett. Skal du derimot redigere bilder, spille, osv - altså gjøre tyngre arbeid, kan et rimelig skjermkort bety at du rett og slett ikke får gjort det du skal. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Du er ikke alene om ikke å forstå deg på sånne detaljer, men høyere tall er stort sett (men ikke alltid) bedre. F.eks. har du en større prosessor på den dyreste pc-en, noe som sannsynligvis betyr at den er raskere (men det kan også være ulike prosessortyper, så det er ikke alltid tallet sier stort), og du har en større harddisk (320 gb mot 250 gb - altså mer lagringsplass) - men også her kan hurtigheten ha noe å si (kanskje den på 250 gb er raskere enn den på 320 gb). Nå sjekket jeg ikke spesifikasjonene nøye, men noe som ofte skiller mye i pris er skjermkortet. De dårligste kan være veldig rimelige, mens de beste kan være veldig dyre. Her kan det skille mange tusenlapper. Hvorvidt du trenger et godt skjermkort avgjøres av hva du skal bruke pc-en til. Skal du f.eks. kun drive med tekstbehandling og surfing, er det tilnærma et fett. Skal du derimot redigere bilder, spille, osv - altså gjøre tyngre arbeid, kan et rimelig skjermkort bety at du rett og slett ikke får gjort det du skal. TAKK:-) Jeg trenger et godt skjermkort og det må være adskilt fra hovedkortet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Men cathlin, er det noen spesiell grunn til at du kjøper PC der? Skal du bruke den til noe spesielt? Hva med en generell bærbar, slik som denne: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATL6701J1/toshiba-satellite-l670-1j1 Det er en helt greit PC for de aller fleste bruksområder, særlig hvis du setter inn litt ekstra RAM. Henter du den på Elkjøp har du 30 dagers åpent kjøp i tillegg. Med vennlig hilsen Jo det er det. Jeg trenger mye ram og et godt eksternt skjermkort, samt at den bør leve i 4-5 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Men cathlin, er det noen spesiell grunn til at du kjøper PC der? Skal du bruke den til noe spesielt? Hva med en generell bærbar, slik som denne: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATL6701J1/toshiba-satellite-l670-1j1 Det er en helt greit PC for de aller fleste bruksområder, særlig hvis du setter inn litt ekstra RAM. Henter du den på Elkjøp har du 30 dagers åpent kjøp i tillegg. Med vennlig hilsen Det som er fint med multicom-maskinenen er f.eks at man kan velge corei7 og 8GB RAM. Mener du det fins noe tilsvarende for samme pris? Eller hva ser du i forskjell mellom de to pckroppene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det som er fint med multicom-maskinenen er f.eks at man kan velge corei7 og 8GB RAM. Mener du det fins noe tilsvarende for samme pris? Eller hva ser du i forskjell mellom de to pckroppene? Det er kanskje lettere å mene noe om relevante forskjeller hvis du sier litt mer om hva du skal bruke pc-en til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.