Gjest what2do Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Kjøpte en barbermaskin til broren min til jul, men nå hører jeg noen andre har kjøpt det samme. Kan man få pengene tilbake? Det er nemlig ikke noe annet i den butikken jeg tenker å kjøpe til han, men vil heller kjøpe noe et annet sted... så tilgodelapp er ikke interessant (ser på nettsiden at de har 30 dagers åpent kjøp). Leste et eller annet om at hygieneartikler ikke byttes, gjelder dette om emballasjen ikke er brutt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det er ikke noe du har rett på, så om du får det er det fordi butikken er veldig grei og hyggelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trådstarter Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det er ikke noe du har rett på, så om du får det er det fordi butikken er veldig grei og hyggelig! Ja, men her står d er åpent kjøp, leste at d også gjaldt å få pengene tilbake, men gjelder dette også barbermaskiner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.