Gå til innhold

Quiz: Kan man kjøpe lettøl på en søndag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''Dette er vel grunnen til at de er helt ville i blikket de som stiller seg i kø foran kassen fem på åtte med en six pack!''

Spørs om ikke disse er ville i blikket mer generelt, men siden du kun ser dem i kassakøen tror du at det er forbigående.

Hvis du må ha øl akkurat nå sørger du for at du alltid har en sixpack eller to stående, eller du handler før fem på åtte, og det forstår de fleste. Med et mulig unntak for disse med blikket. ;)

''Hvis du må ha øl akkurat nå sørger du for at du alltid har en sixpack eller to stående, eller du handler før fem på åtte, og det forstår de fleste. Med et mulig unntak for disse med blikket''

Tja, har da vært desp i køen på Rimi selv i sin tid :P

Gjest Svimeren

Ok. Jaja. Da får du sette på plass butikkdama hvis hun nekter deg lettøl på søndager framover, men hvis jeg var deg ville jeg nok heller handlet ordentlig øl en lørdag.

Handler jeg ordentlig øl på lørdagen så er den drukket opp før jeg legger meg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...