Gjest Leva livet Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Eller Mozell? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det blir nok rolig og alkoholfritt siden vi har unger i huset tenker jeg. ) Ikke for det - fyll og rølp hadde det uansett ikke blitt, har aldri skjønt vitsen med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det blir nok et glass vin eller to, men absolutt ingen rølp og fyll siden ungene er med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lortehagen Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Blir nok en Brigg og en Cigarillo (eller to), tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det blir verken rølp og fyll eller mozell. Blir nok litt vin til maten, og kanskje litt mer vin, og litt champagne. Men ikke fyll. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuppehøna Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Noen glass vin i løpet av kvelden. Men vi har barn, så om det blir 1 eller 4 glass kommer veldig an på hvorvidt de sovner før rakettene eller ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Verken eller 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis35 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 I år skal poden være sammen med sin far,så her blir det å reise bort. Og ja det blir noen pinner til maten,og en nyttårs dram eller 4... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Verken det ene eller det andre, tenker jeg. Blir nok en del vin og champagne, men ikke rølp og fyll. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det sterkeste hos oss blir nok Cola, tenker jeg. Vi skal være hos svigermor, og hun er avholds, og hos henne har vi aldri alkohol. Hadde vi vært hjemme, hadde vi nok hatt et par glass med vin, og så litt Baylies e.l. seint på kvelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg skal besøke en venninne i Sverige og aner ikke hva vi kommer til å gjøre. Rølp og fyll på meg blir det neppe, men jeg ser ingen grunn til å avstå fra alkohol. Det finnes noe i mellom Mozell og rølp og fyll. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest modern77 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Blir nok mozell her med en 3 mnd gammel baby i hus 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leva livet Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Blir nok mozell her med en 3 mnd gammel baby i hus Heldig baby som en har slik mor 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leva livet Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg skal besøke en venninne i Sverige og aner ikke hva vi kommer til å gjøre. Rølp og fyll på meg blir det neppe, men jeg ser ingen grunn til å avstå fra alkohol. Det finnes noe i mellom Mozell og rølp og fyll. Godt bedugget da kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leva livet Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det sterkeste hos oss blir nok Cola, tenker jeg. Vi skal være hos svigermor, og hun er avholds, og hos henne har vi aldri alkohol. Hadde vi vært hjemme, hadde vi nok hatt et par glass med vin, og så litt Baylies e.l. seint på kvelden. God fornøyelse. Kommer du ikke til å savne en flaske sjampis engang? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Regner med at det blir en mellomting, sannsynligvis nærmere mozell enn rølp og fyll... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Modern77 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Heldig baby som en har slik mor Syns ikke det passer seg for en mor med en såpass liten en å fylle og feste Kan ikke si jeg savner fyll og fest noe særlig heller, har det like gøyt med mozell jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alana Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Mozell tror jeg ikke det blir, men rølp og fyll? Nei, tror ikke det heller. Har ikke bestemt hva vi gjør på nyttårsaften ennå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 God fornøyelse. Kommer du ikke til å savne en flaske sjampis engang? Nei, er ikke vant med alkohol på julaften eller nyttårsaften. Som sagt har vi hatt litt vin og litt baileys til kaffen de siste årene, men det er ikke noe nødvendighet, synes jeg. Er derimot vant med tomtebrygg i jula, og det savner jeg dersom jeg ikke får det. Heldigvis har min mor laget mange flasker, og vi skal få :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nei, er ikke vant med alkohol på julaften eller nyttårsaften. Som sagt har vi hatt litt vin og litt baileys til kaffen de siste årene, men det er ikke noe nødvendighet, synes jeg. Er derimot vant med tomtebrygg i jula, og det savner jeg dersom jeg ikke får det. Heldigvis har min mor laget mange flasker, og vi skal få :-) Må innrømme at jeg synes det ville vært litt stusselig uten alkoholholdig drikke julaften, for ikke å snakke om nyttårsaften . Når det er sagt har jeg jo vært gravid to jule- og to nyttårsaftener... og det gikk det og :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.