Gå til innhold

Blir det rølp og fyll på nyttårsaften?

Gjest Leva livet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir nok rolig og alkoholfritt siden vi har unger i huset tenker jeg. :o) Ikke for det - fyll og rølp hadde det uansett ikke blitt, har aldri skjønt vitsen med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tuppehøna

Noen glass vin i løpet av kvelden. Men vi har barn, så om det blir 1 eller 4 glass kommer veldig an på hvorvidt de sovner før rakettene eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sterkeste hos oss blir nok Cola, tenker jeg. Vi skal være hos svigermor, og hun er avholds, og hos henne har vi aldri alkohol.

Hadde vi vært hjemme, hadde vi nok hatt et par glass med vin, og så litt Baylies e.l. seint på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal besøke en venninne i Sverige og aner ikke hva vi kommer til å gjøre. Rølp og fyll på meg blir det neppe, men jeg ser ingen grunn til å avstå fra alkohol. Det finnes noe i mellom Mozell og rølp og fyll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leva livet

Jeg skal besøke en venninne i Sverige og aner ikke hva vi kommer til å gjøre. Rølp og fyll på meg blir det neppe, men jeg ser ingen grunn til å avstå fra alkohol. Det finnes noe i mellom Mozell og rølp og fyll.

Godt bedugget da kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leva livet

Det sterkeste hos oss blir nok Cola, tenker jeg. Vi skal være hos svigermor, og hun er avholds, og hos henne har vi aldri alkohol.

Hadde vi vært hjemme, hadde vi nok hatt et par glass med vin, og så litt Baylies e.l. seint på kvelden.

God fornøyelse. Kommer du ikke til å savne en flaske sjampis engang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Modern77

Heldig baby som en har slik mor :)

Syns ikke det passer seg for en mor med en såpass liten en å fylle og feste :)

Kan ikke si jeg savner fyll og fest noe særlig heller, har det like gøyt med mozell jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fornøyelse. Kommer du ikke til å savne en flaske sjampis engang? :)

Nei, er ikke vant med alkohol på julaften eller nyttårsaften. Som sagt har vi hatt litt vin og litt baileys til kaffen de siste årene, men det er ikke noe nødvendighet, synes jeg.

Er derimot vant med tomtebrygg i jula, og det savner jeg dersom jeg ikke får det. Heldigvis har min mor laget mange flasker, og vi skal få :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke vant med alkohol på julaften eller nyttårsaften. Som sagt har vi hatt litt vin og litt baileys til kaffen de siste årene, men det er ikke noe nødvendighet, synes jeg.

Er derimot vant med tomtebrygg i jula, og det savner jeg dersom jeg ikke får det. Heldigvis har min mor laget mange flasker, og vi skal få :-)

Må innrømme at jeg synes det ville vært litt stusselig uten alkoholholdig drikke julaften, for ikke å snakke om nyttårsaften ;).

Når det er sagt har jeg jo vært gravid to jule- og to nyttårsaftener... og det gikk det og :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...