Gå til innhold

Vaskemaskin som ikke sentrifugerer

Anbefalte innlegg

Gjest leietakeren

Vaskemaskinen oppfører seg ikke helt bra - trommelen roterer, jeg ser jo at programmet går, den tar såpe og alt, men noe fart har den overhodet ikke. Sentrifugere har den sluttet helt med.

Noen tips? Kan jeg gjøre noe? Huseieren orker jeg ikke kontakte riktig ennå, han er av den mening at jeg skal erstatte alt som ødelegges/slites, det være seg vaskemaskin eller naboens termostat.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357929-vaskemaskin-som-ikke-sentrifugerer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. Kan noe ha satt seg fast i trommelen? Jeg tror vi fisket ut noen hårklemmer etter liknende problem i fjor.

Ellers går det an å kun starte sentrifugeprogram når vasken er ferdig, og se om den gidder da. Det hender vår hopper over sentrifugeringen i de vanlige programmene, men den adlyder hvis jeg starter kun sentrifuge til slutt :o)

Gjest leietakeren

Hm. Kan noe ha satt seg fast i trommelen? Jeg tror vi fisket ut noen hårklemmer etter liknende problem i fjor.

Ellers går det an å kun starte sentrifugeprogram når vasken er ferdig, og se om den gidder da. Det hender vår hopper over sentrifugeringen i de vanlige programmene, men den adlyder hvis jeg starter kun sentrifuge til slutt :o)

Jeg tror ikke noe har satt seg fast, den går iallfall greit rundt når jeg selv snurrer på den... Den ville ikke sentrifugere på bare sentrifugeprogrammet heller - inntil at den såvidt gjorde det på slutten av et program sent i går kveld. Men det kom noen rare lyder samtidig, så det virker som om den er på vei å ta kvelden... :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...