Gjest leietakeren Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Vaskemaskinen oppfører seg ikke helt bra - trommelen roterer, jeg ser jo at programmet går, den tar såpe og alt, men noe fart har den overhodet ikke. Sentrifugere har den sluttet helt med. Noen tips? Kan jeg gjøre noe? Huseieren orker jeg ikke kontakte riktig ennå, han er av den mening at jeg skal erstatte alt som ødelegges/slites, det være seg vaskemaskin eller naboens termostat. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Hm. Kan noe ha satt seg fast i trommelen? Jeg tror vi fisket ut noen hårklemmer etter liknende problem i fjor. Ellers går det an å kun starte sentrifugeprogram når vasken er ferdig, og se om den gidder da. Det hender vår hopper over sentrifugeringen i de vanlige programmene, men den adlyder hvis jeg starter kun sentrifuge til slutt ) 0 Siter
Gjest leietakeren Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Hm. Kan noe ha satt seg fast i trommelen? Jeg tror vi fisket ut noen hårklemmer etter liknende problem i fjor. Ellers går det an å kun starte sentrifugeprogram når vasken er ferdig, og se om den gidder da. Det hender vår hopper over sentrifugeringen i de vanlige programmene, men den adlyder hvis jeg starter kun sentrifuge til slutt ) Jeg tror ikke noe har satt seg fast, den går iallfall greit rundt når jeg selv snurrer på den... Den ville ikke sentrifugere på bare sentrifugeprogrammet heller - inntil at den såvidt gjorde det på slutten av et program sent i går kveld. Men det kom noen rare lyder samtidig, så det virker som om den er på vei å ta kvelden... :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.