ShitDiddelyDo Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Jeg leste nettopp denne, og begynte smått å lure på hva som egentlig skal til for å bli sexolog. http://www.side3.no/article3049451.ece En usedvanlig dyptpløyende analyse av det menneskelige sinn, og jeg kommer definitivt til å begynne å abonnere på bladet Mann etter dette. 0 Siter
Sør Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Nei, til og med Paven kan kalle seg "sexolog"; det er ikke en beskyttet tittel. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Tuppehøna Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Jeg tenker det skal en del mer praksis enn teori til for å kunne briljere med en slik tittel. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Skrevet 19. desember 2010 Nei, til og med Paven kan kalle seg "sexolog"; det er ikke en beskyttet tittel. Med vennlig hilsen Nettavisen kjører journalistikk på ekstremt høyt nivå, men jeg vet i det minste at journalist ikke er en beskyttet tittel. Tror jeg snart bør fjerne Nettavisen fra mine bokmerker ... 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Det er ingen beskyttet tittel. Alle kan starte firm og kalle seg sexolog og psykoteapeut. Gro Isacksen , sexolog i Norsk Ukeblad er utdannet tannlege. Men hun mener at siden hun ha lest over 60 bøker om sex så er hun den rette til å ha den tittelen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Jeg kjenner en sexolog og han er sykepleier og så har han studert sexologi. Jeg lurer på om han har vært i utlandet å studert der, men han er ansatt som sexolog nå i hvert fall og jeg vet han hadde perm fra jobben for å studere videre. 0 Siter
Marilyn Monroe Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 http://www.sexolog.no/hvaerensexolog.html Du kan ta sexologi ved Universitetet i Agder (høgskolen?). Tror kanskje hun i artikkelen du linka til har tatt sexologi som kveldskurs hos eksen. Eller.no. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Herregud. Det der var jo på nivå med skoleavisa eller noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.