Gjest Nerda Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Noen andre som har hatt problemer med å skrive ø med denne? Jeg er kjempefornøyd med telfonen, men selv om den er innstilt på norsk tastatur - så funker ikke akkurat ø. Selv om jeg taster ø, kommer det opp o. Æ og å er det ikke noe problem med. Noen som opplever noe lignende? Jeg bruker ikke noe prediktiv skriving eller ordlister. Skrever direkte fra qwerty. 0 Siter
Sør Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Nei, min virker fint. Er du sikker på at du har valgt "NO" som tastaturspråk. Forsøk å velge engelsk ("EN") og så tilbake til norsk. Hvor er den kjøpt? I Norge? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Nei, min virker fint. Er du sikker på at du har valgt "NO" som tastaturspråk. Forsøk å velge engelsk ("EN") og så tilbake til norsk. Hvor er den kjøpt? I Norge? Med vennlig hilsen Takk for tips Kjøpt over disk i Norge ja. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Takk for tips Kjøpt over disk i Norge ja. Jeg bruker mobiltastaturet og der er det ikke noe problem med ø, da kommer det opp o, ö og ø. Dessuten bruker jeg ordlista og da ligger de fleste ordene inne etterhvert. 0 Siter
Gjest HTC Desire Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Takk for tips Kjøpt over disk i Norge ja. Hold 6 (MNO) tasten nede, da kommer bokstavene frem, dra da bortover så kommer Ø`en. Jeg bruker mobiltastaturet, syns det er mye greiere enn det andre tastaturet. Er kjempefornøyd med telefonen Her går det i jule angry-bird om kveldene :) morsomt !!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Hold 6 (MNO) tasten nede, da kommer bokstavene frem, dra da bortover så kommer Ø`en. Jeg bruker mobiltastaturet, syns det er mye greiere enn det andre tastaturet. Er kjempefornøyd med telefonen Her går det i jule angry-bird om kveldene :) morsomt !!! Ikke snakk om Angry Birds, jeg blir snart gal ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.