Gå til innhold

Når prinsen kommer...

Anbefalte innlegg

Gjest Blir ikke klok

En prins kommer til familiehotellet denne julen... Og det er ikke bare, bare. Julen skal være norsk og alt skal være perfekt. han har sendt mail i månedsvis om alt han ønsker fra pute i gåsedun, fargen på gardinene... Er det ikke bra sykt å konstruere alt på denne måten? Høres ut som han har et utrolig kjedelig liv...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357938-n%C3%A5r-prinsen-kommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blir ikke klok

Høres ut som en særdeles slitsom gjest. Gi ham brødskiver med geitost, Pizza Grandiosa og Smalahove, og si at den dårlige servicen dere utsetter ham for er typisk norsk.

Da slipper dere dette en gang til. :)

Han får det som han vil. Moren min har vært på Bohus, bestillt spsialkjøtt, overtalt en kokk til å jobbe, sendt informasjon om alt mulig til sikkerhetslaget hans... Dette skal bli gøy ja.

Han får det som han vil. Moren min har vært på Bohus, bestillt spsialkjøtt, overtalt en kokk til å jobbe, sendt informasjon om alt mulig til sikkerhetslaget hans... Dette skal bli gøy ja.

Betaler han mer enn andre, eller gjør dere alt dette fordi han er prins?

I så fall synes jeg dere bør jekke ham ned litt. ;)

(Jeg ville nok vært omtrent like egnet til å drive et hotell som Basil Fawlty).

Annonse

Gjest Blir ikke klok

Betaler han mer enn andre, eller gjør dere alt dette fordi han er prins?

I så fall synes jeg dere bør jekke ham ned litt. ;)

(Jeg ville nok vært omtrent like egnet til å drive et hotell som Basil Fawlty).

Nei, han skal få betale så det synger etter ja. Noen ofrer også julekvelden for prinsen. Men kult er det da at han vil til oss :-)

Hva slags prins er det egentlig snakk om? Høres ut som en ganske virkelighetsfjern en.

''Hva slags prins er det egentlig snakk om? Høres ut som en ganske virkelighetsfjern en.''

Han høres vel heller normal ut. Det er vi i Norge som har en virkelighetsfjern prins hvis man sammenligner med andre prinser, for vår er tilnærma som folk flest - noe som er det unormale. ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...