Gjest Blir ikke klok Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 En prins kommer til familiehotellet denne julen... Og det er ikke bare, bare. Julen skal være norsk og alt skal være perfekt. han har sendt mail i månedsvis om alt han ønsker fra pute i gåsedun, fargen på gardinene... Er det ikke bra sykt å konstruere alt på denne måten? Høres ut som han har et utrolig kjedelig liv... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Høres ut som en særdeles slitsom gjest. Gi ham brødskiver med geitost, Pizza Grandiosa og Smalahove, og si at den dårlige servicen dere utsetter ham for er typisk norsk. Da slipper dere dette en gang til. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Regner med han betaler for moroa, så da er vel alt greit. 0 Siter
Gjest Blir ikke klok Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Høres ut som en særdeles slitsom gjest. Gi ham brødskiver med geitost, Pizza Grandiosa og Smalahove, og si at den dårlige servicen dere utsetter ham for er typisk norsk. Da slipper dere dette en gang til. Han får det som han vil. Moren min har vært på Bohus, bestillt spsialkjøtt, overtalt en kokk til å jobbe, sendt informasjon om alt mulig til sikkerhetslaget hans... Dette skal bli gøy ja. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Han får det som han vil. Moren min har vært på Bohus, bestillt spsialkjøtt, overtalt en kokk til å jobbe, sendt informasjon om alt mulig til sikkerhetslaget hans... Dette skal bli gøy ja. Betaler han mer enn andre, eller gjør dere alt dette fordi han er prins? I så fall synes jeg dere bør jekke ham ned litt. (Jeg ville nok vært omtrent like egnet til å drive et hotell som Basil Fawlty). 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Regner med at han har spesialrådgivere som tar seg av dette. Han har sikkert et følge også så dette må være verdt det for dere som hotellverter. 0 Siter
Gjest Vizzvazz Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Bare det beste for prinsen vet De ;-) 0 Siter
Gjest kjenner til de Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Deilig måte og få pusset opp på ) Bare husk å sende regningene etter hvert som dere blir pålagt å gjøre ting. Det skal koste å være kar, vettu ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Hva slags prins er det egentlig snakk om? Høres ut som en ganske virkelighetsfjern en. 0 Siter
Gjest Blir ikke klok Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Betaler han mer enn andre, eller gjør dere alt dette fordi han er prins? I så fall synes jeg dere bør jekke ham ned litt. (Jeg ville nok vært omtrent like egnet til å drive et hotell som Basil Fawlty). Nei, han skal få betale så det synger etter ja. Noen ofrer også julekvelden for prinsen. Men kult er det da at han vil til oss :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Hva slags prins er det egentlig snakk om? Høres ut som en ganske virkelighetsfjern en. ''Hva slags prins er det egentlig snakk om? Høres ut som en ganske virkelighetsfjern en.'' Han høres vel heller normal ut. Det er vi i Norge som har en virkelighetsfjern prins hvis man sammenligner med andre prinser, for vår er tilnærma som folk flest - noe som er det unormale. 0 Siter
Alana Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Hvis han selv betaler for alt oppstyret, så er det vel bare å "nyte showet". Sikkert en opplevelse å ha en "sånn" på besøk :-) Også kan man jo tenke at man egentlig ikke misunner dem dette livet... Det gjør i hvert fall ikke jeg :-) 0 Siter
Spenning Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Bortskjemt prins? :-) Se danskeprinsen, han var fornøyd bare han fikk kysse håndballprinsessene på kinnet han :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.