Gjest Modern77 Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Blir det syv sorter i år? Hvilke kaker har du tenkt/har du baket? Kjøper du noe? Her skal jeg lage Sarah Bernhard topper (kransekake, trøffelkrem og sjokoladetrekk mmmmmm), kokosmakroner og julemenn. Pepperkake og kransekake kjøper jeg. Hjemmelagede ferdigsmurte lefser har jeg i frysern (noen andre har laget de). Ellers syns jeg det blir mer enn nok julegodt i jula :-) Kunne tenkt meg å laget sirupssnipper da dette er min julefavoritt, men i år orker jeg ikke. Kanskje jeg kjøper noen ferdige hos bakern. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Jeg har bakt to sorter - risboller og sarah bernard! Sistnevnte ble knallgode!! Pepperkaker kjøper jeg ferdig da jeg synes de er best. 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Jeg har bakt to sorter - risboller og sarah bernard! Sistnevnte ble knallgode!! Pepperkaker kjøper jeg ferdig da jeg synes de er best. Har just bakt trøffelkremen til Sarah Bernhard, resten lages i morgen da det stod at det ble best resultat om kremen stod kaldt til dagen etter :-) Nå har jeg laget kjempelekre kokosmakroner mmmmmmm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.