Gå til innhold

Anbefal en god hårkur for kjemisk tørt hår.

cathlin

Anbefalte innlegg

Hei!

Kan noen anbefale meg en god hårkur eller balsam for kjemisk tørt hår?

Det er gratis frakt på blush i dag, så tror jeg skal bestille meg en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Modern77

Ja, jeg så dette og lurte på å falle for fristelsen å bestille jeg og.

hva med denne

''Redken

EXTREME - CAT PROTEIN TREATMENT 150ml

Øyeblikkelig påfyll av hårets fuktighetsnivå med Redken Extreme CAT Protein Treatment! Redkens patenterte taurine-teknologi og kationiske proteiner gjenoppbygger og styrker skadet hår og etterlater håret silkemykt.

''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så dette og lurte på å falle for fristelsen å bestille jeg og.

hva med denne

''Redken

EXTREME - CAT PROTEIN TREATMENT 150ml

Øyeblikkelig påfyll av hårets fuktighetsnivå med Redken Extreme CAT Protein Treatment! Redkens patenterte taurine-teknologi og kationiske proteiner gjenoppbygger og styrker skadet hår og etterlater håret silkemykt.

''

Så på den nettopp:-) Tror jeg skal prøve meg på noe sånt. Har ikke prøvd redken før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Modern77

Så på den nettopp:-) Tror jeg skal prøve meg på noe sånt. Har ikke prøvd redken før.

Redken skal visst være et bra merke :-)

Mulig jeg hiver meg på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redken skal visst være et bra merke :-)

Mulig jeg hiver meg på...

Lurer på om jeg også skal bestille CHI Keratin Mist, kostet bare 79. Det er en leav in balsamspray.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler Redken på det varmeste, jeg bruker ikke annet etter å ha prøvd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K-Pak deep penetrating fra Joico er kåret til verdens beste, og den er virkelig fantastisk. Mye bedre enn Redken.

Jo den er bra, men veldig tyntflytende -svært lite drøy, så jeg syns det blir dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler Redken på det varmeste, jeg bruker ikke annet etter å ha prøvd ;)

Jeg har lyst på redken sjampo også, men har vært så *lur* å kjøpe økonomiflasker med sjampo, som sikkert tar et år å bruke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo den er bra, men veldig tyntflytende -svært lite drøy, så jeg syns det blir dyrt.

Den er i alle fall svært effektiv. Kåret til verdens beste ti år på rad. På feelunique.com får du den til rimelig pris.

Sebastian har også veldig god hårkur. Etter min mening også bedre enn Redken. Så min personlige hårkur-kåring ser slik ut:

1)Joico

2)Sebastian

3Redken

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på redken sjampo også, men har vært så *lur* å kjøpe økonomiflasker med sjampo, som sikkert tar et år å bruke opp.

Jeg har krøller og er nærmest avhengig av Redkens Fresh curls serie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizzenja

Kérastase sin Nutritive shampoo nr 3 er fantastisk, sammen med conditioner og kur i samme serie. Veldig god som "vinterbalsam" for håret, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har krøller og er nærmest avhengig av Redkens Fresh curls serie. :)

Ja, har sett for meg at du må ha krøller siden du ligner på Veronica O ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...