cathlin Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hei! Kan noen anbefale meg en god hårkur eller balsam for kjemisk tørt hår? Det er gratis frakt på blush i dag, så tror jeg skal bestille meg en. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Modern77 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Ja, jeg så dette og lurte på å falle for fristelsen å bestille jeg og. hva med denne ''Redken EXTREME - CAT PROTEIN TREATMENT 150ml Øyeblikkelig påfyll av hårets fuktighetsnivå med Redken Extreme CAT Protein Treatment! Redkens patenterte taurine-teknologi og kationiske proteiner gjenoppbygger og styrker skadet hår og etterlater håret silkemykt. '' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Ja, jeg så dette og lurte på å falle for fristelsen å bestille jeg og. hva med denne ''Redken EXTREME - CAT PROTEIN TREATMENT 150ml Øyeblikkelig påfyll av hårets fuktighetsnivå med Redken Extreme CAT Protein Treatment! Redkens patenterte taurine-teknologi og kationiske proteiner gjenoppbygger og styrker skadet hår og etterlater håret silkemykt. '' Så på den nettopp:-) Tror jeg skal prøve meg på noe sånt. Har ikke prøvd redken før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Modern77 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Så på den nettopp:-) Tror jeg skal prøve meg på noe sånt. Har ikke prøvd redken før. Redken skal visst være et bra merke :-) Mulig jeg hiver meg på... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Redken skal visst være et bra merke :-) Mulig jeg hiver meg på... Lurer på om jeg også skal bestille CHI Keratin Mist, kostet bare 79. Det er en leav in balsamspray. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vivd Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 K-Pak deep penetrating fra Joico er kåret til verdens beste, og den er virkelig fantastisk. Mye bedre enn Redken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Kjøpte meg denne jeg https://www.blush.no/p-2454-treat-me-right-peppermint-hair-mask-200ml.aspx?mantop=71&cateID=54 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 http://www.lookfantastic.com/hair/redken/haircare-ranges/redken-all-soft/redken-all-soft-heavy-cream.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Så på den nettopp:-) Tror jeg skal prøve meg på noe sånt. Har ikke prøvd redken før. Anbefaler Redken på det varmeste, jeg bruker ikke annet etter å ha prøvd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 http://www.lookfantastic.com/hair/redken/haircare-ranges/redken-all-soft/redken-all-soft-heavy-cream.html Den må jeg ha. Etter jul. Prøvde den redken all soft leave in treatment, på pumpeflaske, men den er ikke så god til mitt hår. Jeg har veldig mange hårstrå som tover seg sammen etter hver vask. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Kjøpte meg denne jeg https://www.blush.no/p-2454-treat-me-right-peppermint-hair-mask-200ml.aspx?mantop=71&cateID=54 Morsom hvis håret lukter peppermynte etterpå:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 K-Pak deep penetrating fra Joico er kåret til verdens beste, og den er virkelig fantastisk. Mye bedre enn Redken. Jo den er bra, men veldig tyntflytende -svært lite drøy, så jeg syns det blir dyrt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Morsom hvis håret lukter peppermynte etterpå:-) deilig det da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Anbefaler Redken på det varmeste, jeg bruker ikke annet etter å ha prøvd Jeg har lyst på redken sjampo også, men har vært så *lur* å kjøpe økonomiflasker med sjampo, som sikkert tar et år å bruke opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vivd Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jo den er bra, men veldig tyntflytende -svært lite drøy, så jeg syns det blir dyrt. Den er i alle fall svært effektiv. Kåret til verdens beste ti år på rad. På feelunique.com får du den til rimelig pris. Sebastian har også veldig god hårkur. Etter min mening også bedre enn Redken. Så min personlige hårkur-kåring ser slik ut: 1)Joico 2)Sebastian 3Redken :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg har lyst på redken sjampo også, men har vært så *lur* å kjøpe økonomiflasker med sjampo, som sikkert tar et år å bruke opp. Jeg har krøller og er nærmest avhengig av Redkens Fresh curls serie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzenja Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Kérastase sin Nutritive shampoo nr 3 er fantastisk, sammen med conditioner og kur i samme serie. Veldig god som "vinterbalsam" for håret, synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg har krøller og er nærmest avhengig av Redkens Fresh curls serie. Ja, har sett for meg at du må ha krøller siden du ligner på Veronica O ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.