meteora Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Skal jeg tillate meg selv å håpe på noe jeg virkelig ønsker skal gå i orden? Kanskje like greit å være litt negativ (ikke håpe for mye) for jeg orker ikke flere skuffelser nå rett før jul... Hva tror dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg tar aldri gleder på forskudd.... bedre å bli positivt overrasket :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meteora Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg tar aldri gleder på forskudd.... bedre å bli positivt overrasket :-) Tenker vanligvis slik jeg også, men tenk så herlig det må føles å få oppleve å få håpet sitt oppfylt... Tørr bare ikke håpe for mye, for det har blitt så mange nedturer i høst og så få gleder. Tanken på en ny skuffelse igjen gjør meg bare enda mer sikker på at jeg skal beholde den "negative" innstillingen min selv om jeg har blitt fortalt at jeg må "gå inn for ting og tro mer på det jeg gjør" i stede for å ha den pessimistiske holdningen jeg har.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beate1234 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Altså det er jo alltids lov å håpe... men å danse regndansen før det faktisk regner, syns jeg ser helt dust ut... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meteora Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Altså det er jo alltids lov å håpe... men å danse regndansen før det faktisk regner, syns jeg ser helt dust ut... Hehe... =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.