Gå til innhold

Ang. aktiv sykemelding.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du skal ikke skrive timene du har jobbet som aktiv sykemeldt, men du kan jo skrive aktiv sykemeldt der de spør om antall timer du event. har vært på jobb.

det står på samme arket at jeg er aktiv sykemeldt..

Men kan man komme og gå som man vil på jobb da? Og skal jeg settes opp på jobblista som de andre?

Jobber som frisørlærling..

Men kan man komme og gå som man vil på jobb da? Og skal jeg settes opp på jobblista som de andre?

''det står på samme arket at jeg er aktiv sykemeldt''

Det er sikkert ikke nødvendig å skrive noe, men jeg har gjort det for min egen del. Er alltid redd for å gi for dårlige opplysninger.. ''Men kan man komme og gå som man vil på jobb da?''

Det skal kanskje være en plan over aktivitet, men jeg vet ikke sikkert. Du skal nok iallefall kjenne på hvor mye du selv klarer å jobbe.'' skal jeg settes opp på jobblista som de andre?''

Du skal ikke jobbe som en del av de andre, men være på toppen av

arbeidskraften.

Det er det som ofte har vært problemet med aktiv sykemeldig at arbeidsgiveren ikke tar inn vikar, men forventer at den sykemeldte skal jobbe som før.

Når du er aktiv sykemeldt er det jo meningen at dere skal finne ut hvor mye og hva du kan jobbe med, samtidig som det er viktig å være i aktivitet og ha kontakt med arbeidsplassen.

''det står på samme arket at jeg er aktiv sykemeldt''

Det er sikkert ikke nødvendig å skrive noe, men jeg har gjort det for min egen del. Er alltid redd for å gi for dårlige opplysninger.. ''Men kan man komme og gå som man vil på jobb da?''

Det skal kanskje være en plan over aktivitet, men jeg vet ikke sikkert. Du skal nok iallefall kjenne på hvor mye du selv klarer å jobbe.'' skal jeg settes opp på jobblista som de andre?''

Du skal ikke jobbe som en del av de andre, men være på toppen av

arbeidskraften.