Gå til innhold

Er det medisinen eller jeg som svinger?

Anbefalte innlegg

Gjest bipolar nissemamma
Skrevet

Jeg har bipolar lidelse og svinger veldig mye, fra uke til uke og enda oftere av og til. Jeg bruker medisiner, men det ser ut som om de virker i en uke, så slutter de å virke i en uke, så begynner de å virke igjen...osv. Er det noe lureri med disse tablettene? Jeg kan da umulig svinge sånn som dette, det er jo ikke innenfor normalen i det hele tatt ;(

Skrevet

Hva er poenget med medisiner da?

Du har ikke for lav dose da?

Gjest lifeis...
Skrevet

De virker trolig ikke. Men om svingningene er større uten kan ikke jeg svare på, det vet du selv.

Gjest bipolar nissemamma
Skrevet

Hva er poenget med medisiner da?

Du har ikke for lav dose da?

Jeg vet egentlig ikke. Formen svinger jo lik natt og dag. Akkurat nå har jeg det kjempebra. Er glad, livslyst og framtidsplaner.

Det er akkurat som å skifte kanal på TV. Sort-hvitt fra en uke til en annen. Jeg kan svisje over slik i løpet av en natt. Forrige uke var jeg jo kjempesyk og tenkte å forlate verden. Nå har jeg glemt alle sorger som har vært og alt er bra. Pussige greier. Hadde jeg ikke opplevd dette selv, hadde jeg ikke trodd det.

Gjest bipolar nissemamma
Skrevet

De virker trolig ikke. Men om svingningene er større uten kan ikke jeg svare på, det vet du selv.

Jeg tror ikke jeg blir bedre uten. Da er jeg stort sett langt nede hele tiden. Nå har jeg ihvertfall lyspunkt selv om det er litt slitsomt å være sånn også.

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke. Formen svinger jo lik natt og dag. Akkurat nå har jeg det kjempebra. Er glad, livslyst og framtidsplaner.

Det er akkurat som å skifte kanal på TV. Sort-hvitt fra en uke til en annen. Jeg kan svisje over slik i løpet av en natt. Forrige uke var jeg jo kjempesyk og tenkte å forlate verden. Nå har jeg glemt alle sorger som har vært og alt er bra. Pussige greier. Hadde jeg ikke opplevd dette selv, hadde jeg ikke trodd det.

Jeg tror deg, for jeg har det på samme måten. Det er som å skifte personlighet syns jeg, forandrer meninger om alt...etter som. Svart/hvit ja...men kan hende du må øke på medisinene dine. Døyver det med alkohol jeg, men skal ikke så mye til...tåler ikke så mye alkohol.

Gjest bipolar nissemamma
Skrevet

Jeg tror deg, for jeg har det på samme måten. Det er som å skifte personlighet syns jeg, forandrer meninger om alt...etter som. Svart/hvit ja...men kan hende du må øke på medisinene dine. Døyver det med alkohol jeg, men skal ikke så mye til...tåler ikke så mye alkohol.

Alkohol er absolutt det verste jeg kan innta i min form. Det bringer meg rett ned.

Håper jeg svever på denne positive skyen jeg er i nå til over jul :). Håper du også får det bedre :)

Skrevet

Alkohol er absolutt det verste jeg kan innta i min form. Det bringer meg rett ned.

Håper jeg svever på denne positive skyen jeg er i nå til over jul :). Håper du også får det bedre :)

Ja alkohol har fått meg til å gå på en smell noen ganger, rett ned som du skriver. Men kjenner på meg nå om det hjelper eller ikke, hjelper mot en sort uro...er jo så mange sorter.

Har det ganske greit jeg også nå :)

Hatt mye energi siden fredag, håper det varer ut året ;-)

Håper det går bra med deg i jula ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...