Hushjelpen Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Jeg har AAP, og vil ha det i noen mnd til i alle fall, mulig lenger og... Skal jeg sende skattekort del 1 til NAV? Hva om jeg går tilbake til jobben, får jeg igjen skattekortet da? 0 Siter
Gjest Svimeren Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Nei nei nei nei nei nei nei du skal ikke sende skattekort til NAV. De finner frem opplysningene selv da de får opplysningene direkte fra Skatteetaten. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 ''Skal skattekort sendes/leveres til NAV? Nei, skattekort overføres maskinelt fra Skatteetaten til NAV hver dag. Unntaket er frikort med og uten beløpsgrense. '' http://www.nav.no/Om+NAV/Satser+og+datoer/223617.cms Det går automatisk. ) 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Dette står på Skattekort del 1: ''Mottar du ytelser fra NAV trenger du ikke levere skattekortet til NAV'' 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.