Mary Poppins Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25975746 :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duppeditten Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Søt annonse 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 *he he* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lovens_lange Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Er det ikke blitt forbudt å kjøpe sex? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Bevisst blandingsavl er ikke mye søtt spør du meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Bevisst blandingsavl er ikke mye søtt spør du meg. Jeg tenkte nå mer på selve annonsen jeg da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg tenkte nå mer på selve annonsen jeg da Men den bidrar jo til mer blandingsavl. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Men den bidrar jo til mer blandingsavl. Ok det har jeg ingen formening om. Jeg synes bare annonsen var morsomt skrevet. Det var ikke noe mer enn det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Men den bidrar jo til mer blandingsavl. Jeg er sikkert helt treig, men hvorfor er det så gærent? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg er sikkert helt treig, men hvorfor er det så gærent? Jeg mener hundeavl er for dem som kan det. Man må vite en del om linjene bak hundene, gener og arv. Ikke bare smelle sammen to hunder fordi de er såå søte, eller for at bikkjene skal "få" seg noe. Vi har så mange raser her i verden at de fleste bør kunne finne en hund med riktige egenskaper uten å blande. De fleste hunder med atferdsproblemer i Norge,og som sitter på div. ompasseringssentre er blandingshunder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg mener hundeavl er for dem som kan det. Man må vite en del om linjene bak hundene, gener og arv. Ikke bare smelle sammen to hunder fordi de er såå søte, eller for at bikkjene skal "få" seg noe. Vi har så mange raser her i verden at de fleste bør kunne finne en hund med riktige egenskaper uten å blande. De fleste hunder med atferdsproblemer i Norge,og som sitter på div. ompasseringssentre er blandingshunder. Ok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.