Gjest fort fort Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Hvilke taster er det man taster for å ta "print screen" eller atlså jeg skal kopiere konto utskriften min inne i nettbanken min... ta kopi av en side på nettet..... hvilke taster er det man bruker for å "print screen"??? 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 På min PC er det en tast som heter Print Screen. Ligger til høyre for Insert - men dette er nok litt ulikt fra pc til pc/tatatur til tastatur. Men Jeg pleier å få ut sånt ved å bruke den vanlige utskriftsfunskjonen. Dersom du ikke trenger sidens fulle utseende, kan du merke alt ved å bruke ctrl+a, deretter ctrl+c for å kopiere, deretter ctrl+v for å lime inn - f.eks. i Word. Håper du finner ut av det :-) 0 Siter
Gjest fort fort Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 På min PC er det en tast som heter Print Screen. Ligger til høyre for Insert - men dette er nok litt ulikt fra pc til pc/tatatur til tastatur. Men Jeg pleier å få ut sånt ved å bruke den vanlige utskriftsfunskjonen. Dersom du ikke trenger sidens fulle utseende, kan du merke alt ved å bruke ctrl+a, deretter ctrl+c for å kopiere, deretter ctrl+v for å lime inn - f.eks. i Word. Håper du finner ut av det :-) Tusen takk du er en engel! ) Jeg har knota så mye og fikk det ikke til..... men nå brukte jeg den oppskriften du ga meg og da gikk det endelig!!! ))) Tusen takk!!!! )) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.