Gjest fort fort Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvilke taster er det man taster for å ta "print screen" eller atlså jeg skal kopiere konto utskriften min inne i nettbanken min... ta kopi av en side på nettet..... hvilke taster er det man bruker for å "print screen"??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerda Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 På min PC er det en tast som heter Print Screen. Ligger til høyre for Insert - men dette er nok litt ulikt fra pc til pc/tatatur til tastatur. Men Jeg pleier å få ut sånt ved å bruke den vanlige utskriftsfunskjonen. Dersom du ikke trenger sidens fulle utseende, kan du merke alt ved å bruke ctrl+a, deretter ctrl+c for å kopiere, deretter ctrl+v for å lime inn - f.eks. i Word. Håper du finner ut av det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fort fort Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 På min PC er det en tast som heter Print Screen. Ligger til høyre for Insert - men dette er nok litt ulikt fra pc til pc/tatatur til tastatur. Men Jeg pleier å få ut sånt ved å bruke den vanlige utskriftsfunskjonen. Dersom du ikke trenger sidens fulle utseende, kan du merke alt ved å bruke ctrl+a, deretter ctrl+c for å kopiere, deretter ctrl+v for å lime inn - f.eks. i Word. Håper du finner ut av det :-) Tusen takk du er en engel! ) Jeg har knota så mye og fikk det ikke til..... men nå brukte jeg den oppskriften du ga meg og da gikk det endelig!!! ))) Tusen takk!!!! )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.