Gjest wannabe husmor Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Er det noen våkne DOL-husmødre eller -fedre her, som har en knallgod oppskrift på julemenn? Vil gjerne sette deigen nå, og bake med barna i morgen. Ser noen oppskrifter på nett - men de er såååå ulike, at jeg bare blir forvirret. Trenger en deig som er lett håndterlig, og gode, gode julemenn og -damer )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Etter mye prøving av oppskrifter, er det denne som har slått an i min familie. Den trenger ikke å hvile før utbaking, er grei å jobbe med og det blir gode kaker. 100 g smør smeltes 0.5 l tynn fløte / melk 0.5 kg sukker 3 ts hjortetakksalt (toppede) 1 kg hvetemel 180 grader i ca. 8 min 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Modern77 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Etter mye prøving av oppskrifter, er det denne som har slått an i min familie. Den trenger ikke å hvile før utbaking, er grei å jobbe med og det blir gode kaker. 100 g smør smeltes 0.5 l tynn fløte / melk 0.5 kg sukker 3 ts hjortetakksalt (toppede) 1 kg hvetemel 180 grader i ca. 8 min Blir de myke eller harde? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Blir de myke eller harde? Myke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wannabe husmor Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Etter mye prøving av oppskrifter, er det denne som har slått an i min familie. Den trenger ikke å hvile før utbaking, er grei å jobbe med og det blir gode kaker. 100 g smør smeltes 0.5 l tynn fløte / melk 0.5 kg sukker 3 ts hjortetakksalt (toppede) 1 kg hvetemel 180 grader i ca. 8 min Tuuuusen takk for at du ville dele denne med oss - vi gleder oss til å både bake og smake!! ) Ha en GOD JUL!! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.