Spenol(1) Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Skal tipse noen turister med barn om at sognsvann kan være et fint turområdet. Jeg går sjelden runt Sognsvann selv, hvor lang tid bør en sette av? Og hvor lang tid bruker dere som ikke er topptrente opp til Ullevålseter? 0 Siter
cathlin Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Rundt sogsnvann med barn ville jeg satt av en time - 50 min. Opp til ullevålseter HM. uten ski? Det er stort sett oppoverbakker dit, men kanskje litt over en time opp? 1 time- 1 time og 15 min. Det spørs hvor fort barna går eller om de trilles. Rundt sogsnvann er det 3.3 km og opp til Ullevålseter ca 5 syns jeg å huske. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Skrevet 21. desember 2010 Rundt sogsnvann med barn ville jeg satt av en time - 50 min. Opp til ullevålseter HM. uten ski? Det er stort sett oppoverbakker dit, men kanskje litt over en time opp? 1 time- 1 time og 15 min. Det spørs hvor fort barna går eller om de trilles. Rundt sogsnvann er det 3.3 km og opp til Ullevålseter ca 5 syns jeg å huske. ok takk:) jeg vet ofte ikke hvem jeg skal ta utgangspunkt i ,men en time høres fornuftig ut. 0 Siter
Gjest Svimeren Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Ca. 5 minutter på min moped. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Skrevet 21. desember 2010 Ca. 5 minutter på min moped. ok;) kan du arrangerere mopedturer i Oslo for turister med veldig dårlig tid? Fem minutter vel nok til å se Sognsvann vil jeg tro;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.