ShitDiddelyDo Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/wikileaks/artikkel.php?artid=10036983 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Vel, det er PK-resirkulert, dekorativ og billig juletrepynt med stor affeksjonsverdi - anbefales på det sterkeste 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 ''Kvinnen er overbevist om at Assange slet i stykker kondomet med vilje og deretter fortsatte kondomet med etterfølgende utløsning, heter det i rapporten som er skrevet etter avhøret av kvinnen den 20. august i år.'' Og oversetteren ønsker av åpenbare grunner å være anonym... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Vel, det er PK-resirkulert, dekorativ og billig juletrepynt med stor affeksjonsverdi - anbefales på det sterkeste En kompis hang sin første brukte kondom i taklampa. Jeg er litt rystet over den grundige analysen rundt det sprukne kondomet. Vil dette si at jeg, dersom jeg en gang ryker en kondom, kan risikere enn illsint kvinne som løper til politiet og sier at jeg røyk den med vilje? Er det i det hele tatt ulovlig å ryke et kondom med vilje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 ''Kvinnen er overbevist om at Assange slet i stykker kondomet med vilje og deretter fortsatte kondomet med etterfølgende utløsning, heter det i rapporten som er skrevet etter avhøret av kvinnen den 20. august i år.'' Og oversetteren ønsker av åpenbare grunner å være anonym... *s* ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 En kompis hang sin første brukte kondom i taklampa. Jeg er litt rystet over den grundige analysen rundt det sprukne kondomet. Vil dette si at jeg, dersom jeg en gang ryker en kondom, kan risikere enn illsint kvinne som løper til politiet og sier at jeg røyk den med vilje? Er det i det hele tatt ulovlig å ryke et kondom med vilje? ''Vil dette si at jeg, dersom jeg en gang ryker en kondom, kan risikere enn illsint kvinne som løper til politiet og sier at jeg røyk den med vilje?'' Det får vi inderlig ikke håpe - vi trenger meir avkom med gener av ditt kaliber :-) Er ellers enig med deg i at dette er en merksnodig historie som kan skremme fanden på flatmark. Og hvorfor skal ikke kvinnen(e) stilles til ansvar? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.