Svimern Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ved SSRI bruk. Kommer Vektøkning Pga hormonelle forandringer eller skyldes det utelukkende økt matlyst? Spurt på en annen måte, vil jeg selv kunne på påvirke vekten ved kostholdet på samme måte som uten SSRI, eller påvirker medisinen forbrenningen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eks Svimeren Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Melding til deg på "meldinger". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beate1234 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det må vel være fordi man spiser mer vil jeg tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 I disse energikrisetider: Energi kan ikke oppstå av seg selv. Skal du gå opp i vekt, må du innta mer energi enn du forbruker. Vekten er således helt under din kontroll :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimern Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 I disse energikrisetider: Energi kan ikke oppstå av seg selv. Skal du gå opp i vekt, må du innta mer energi enn du forbruker. Vekten er således helt under din kontroll :-) Godt å høre:) da kan jeg kontrollere det selv. Hørte noen snakke om både vann i kroppen og hormonelle påvirkninger som førte til ukontrollert vektøkning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.