Meg37 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 For 3 uker siden fikk jeg Zopiclone 7,5mg som en midlertidig løsning for å få orden på søvnen. Jeg skal ta max 4 tb. i uken. Hvor uheldig er det å ta 1 tb. hver dag i en uke eller to? Jeg glemte å spørre behandler og nå er det juleferie. Slik det er nå tar jeg Zopiclone annen hver dag med det resultat at jeg ikke sover annen hver natt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Severin Severan Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Bestill heller Melantoin fra Biovea.net. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beate1234 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Gjør som du har fått beskjed om av legen ... så slipper du trøbbel når det skal seponeres ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ta heller 4 (5) netter på rad før du skal på skole/arbeid og ta pause i helga. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg37 Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Ta heller 4 (5) netter på rad før du skal på skole/arbeid og ta pause i helga. Ok. Det skal jeg prøve. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg37 Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Gjør som du har fått beskjed om av legen ... så slipper du trøbbel når det skal seponeres ... Takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gåten Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Bestill heller Melantoin fra Biovea.net. Funker det da? Ikke på meg ihvertfall..hvor mye må man ta for at det skal funke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Severin Severan Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Funker det da? Ikke på meg ihvertfall..hvor mye må man ta for at det skal funke? 15 mg funker bra. Har bestilt 180 tabl. 5mg. Håper jeg får det igjennom tollen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
100%ull Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 . Vær forsiktig med dette preparatet så du ikke blir avhengig... Det ble jeg...og har brukt det i flere år... Nå først begynner jeg å få bukt med avhengigheten... Anbefaler deg i stedet for sovetabletter å prøve yoga...meditasjon...kammile-te...varm melk med honning....varm bad før sengetid... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg37 Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 . Vær forsiktig med dette preparatet så du ikke blir avhengig... Det ble jeg...og har brukt det i flere år... Nå først begynner jeg å få bukt med avhengigheten... Anbefaler deg i stedet for sovetabletter å prøve yoga...meditasjon...kammile-te...varm melk med honning....varm bad før sengetid... Takk. Skal være forsiktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gåten Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 15 mg funker bra. Har bestilt 180 tabl. 5mg. Håper jeg får det igjennom tollen. Trodde ikke man kunne bestille sånt, er det lov? Får man bot om det blir stoppet i tollen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Severin Severan Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Trodde ikke man kunne bestille sånt, er det lov? Får man bot om det blir stoppet i tollen? Man kan bestille inntil tre måneders forbruk. Siden det ikke finnes noen fastsatt dose for Melantonin så burde jeg få det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gåten Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Man kan bestille inntil tre måneders forbruk. Siden det ikke finnes noen fastsatt dose for Melantonin så burde jeg få det. Så det er lov? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Severin Severan Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Så det er lov? Ja det er det. Bestill i vei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gåten Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ja det er det. Bestill i vei. Tenkte på andre piller enn dem da.. Vil ikke havne i fengsel, hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willemo1365380562 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ja det er det. Bestill i vei. Jeg bestilte DHA for et par år siden, stoppet i tollen og 3000 i bot. Jeg måtte komme ned på politistasjonen for avhør, og underskrive tilståelse : 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Severin Severan Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Tenkte på andre piller enn dem da.. Vil ikke havne i fengsel, hehe Hva slags andre piller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gåten Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hva slags andre piller? vival...men får bare glemme å få tak i det....bringer ingenting godt med seg uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Severin Severan Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 vival...men får bare glemme å få tak i det....bringer ingenting godt med seg uansett. Det er nok ikke lov å bestille nei. Hadde nok blitt et politiavhør på deg da. I dag kom forresten melantoninen. Var klisterlapp på pakken om at den hadde vært åpnet for kontroll. Så hvis du vil ha en god sovemedisin så er det bare å bestille 180 tabletter med 5mg. Går under 200,- kroners grensa også. Koster ca. 180 kroner. Frakten er bare 2.5 pund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gåten Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det er nok ikke lov å bestille nei. Hadde nok blitt et politiavhør på deg da. I dag kom forresten melantoninen. Var klisterlapp på pakken om at den hadde vært åpnet for kontroll. Så hvis du vil ha en god sovemedisin så er det bare å bestille 180 tabletter med 5mg. Går under 200,- kroners grensa også. Koster ca. 180 kroner. Frakten er bare 2.5 pund. Har melatonin liggende, men de funket ikke på meg. Seroquel fungerte veldig bra, deilig med ro i hjernen. Men vet ikke om jeg kan ta dem etter behov, orker ikke noe fast. Har lyrica og, men vil ikke ta dem for ofte..må vel ha mer og mer av de og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.