Gå til innhold

Zopiclone

Meg37

Anbefalte innlegg

For 3 uker siden fikk jeg Zopiclone 7,5mg som en midlertidig løsning for å få orden på søvnen.

Jeg skal ta max 4 tb. i uken. Hvor uheldig er det å ta 1 tb. hver dag i en uke eller to? Jeg glemte å spørre behandler og nå er det juleferie.

Slik det er nå tar jeg Zopiclone annen hver dag med det resultat at jeg ikke sover annen hver natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Severin Severan

Funker det da?

Ikke på meg ihvertfall..hvor mye må man ta for at det skal funke?

15 mg funker bra. Har bestilt 180 tabl. 5mg. Håper jeg får det igjennom tollen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Vær forsiktig med dette preparatet så du ikke blir avhengig...

Det ble jeg...og har brukt det i flere år...

Nå først begynner jeg å få bukt med avhengigheten...

Anbefaler deg i stedet for sovetabletter å prøve yoga...meditasjon...kammile-te...varm melk med honning....varm bad før sengetid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Vær forsiktig med dette preparatet så du ikke blir avhengig...

Det ble jeg...og har brukt det i flere år...

Nå først begynner jeg å få bukt med avhengigheten...

Anbefaler deg i stedet for sovetabletter å prøve yoga...meditasjon...kammile-te...varm melk med honning....varm bad før sengetid...

Takk. Skal være forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 mg funker bra. Har bestilt 180 tabl. 5mg. Håper jeg får det igjennom tollen. :)

Trodde ikke man kunne bestille sånt, er det lov?

Får man bot om det blir stoppet i tollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Severin Severan

Trodde ikke man kunne bestille sånt, er det lov?

Får man bot om det blir stoppet i tollen?

Man kan bestille inntil tre måneders forbruk. Siden det ikke finnes noen fastsatt dose for Melantonin så burde jeg få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

willemo1365380562

Ja det er det. Bestill i vei. :)

Jeg bestilte DHA for et par år siden, stoppet i tollen og 3000 i bot. Jeg måtte komme ned på politistasjonen for avhør, og underskrive tilståelse :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Severin Severan

vival...men får bare glemme å få tak i det....bringer ingenting godt med seg uansett.

Det er nok ikke lov å bestille nei. Hadde nok blitt et politiavhør på deg da.

I dag kom forresten melantoninen. Var klisterlapp på pakken om at den hadde vært åpnet for kontroll. Så hvis du vil ha en god sovemedisin så er det bare å bestille 180 tabletter med 5mg. Går under 200,- kroners grensa også. Koster ca. 180 kroner. Frakten er bare 2.5 pund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke lov å bestille nei. Hadde nok blitt et politiavhør på deg da.

I dag kom forresten melantoninen. Var klisterlapp på pakken om at den hadde vært åpnet for kontroll. Så hvis du vil ha en god sovemedisin så er det bare å bestille 180 tabletter med 5mg. Går under 200,- kroners grensa også. Koster ca. 180 kroner. Frakten er bare 2.5 pund.

Har melatonin liggende, men de funket ikke på meg. Seroquel fungerte veldig bra, deilig med ro i hjernen. Men vet ikke om jeg kan ta dem etter behov, orker ikke noe fast. Har lyrica og, men vil ikke ta dem for ofte..må vel ha mer og mer av de og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...