Gjest hjelpda Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Bildet er malt i kun blå-, rød og gul-farger. Motivet er en mann som sitter på en hest. Enkle steker.. 0 Siter
tonie Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Det høres ut som en av Frans Widerbergs ryttere. 0 Siter
cathlin Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Det høres ut som en av Frans Widerbergs ryttere. Åja, jeg mikser de to, weiderberg og widerman. 0 Siter
tonie Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Åja, jeg mikser de to, weiderberg og widerman. Ikke glem spidermann:) 0 Siter
cathlin Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Ikke glem spidermann:) Nå blir det bare rot. 0 Siter
cathlin Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Ikke glem spidermann:) Nå blir det bare rot. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 http://www.fineart.no/i/product_img/344359-3.jpg/w=350,h=350 Er det noe ala dette? I såfall er det Widerberg du tenker på 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 ... og DER så jeg at du allerede hadde fått svar... jaja. ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Ikke glem spidermann:) Ok, tonie eller hvem som helst andre. Jeg har en tv nå som bare står og flimrer. Jeg savner et tvbilde. Jeg skal se CSI PÅ DVD, og jeg skimter at det står CSI der inne i alt flimret, men det er alt. What to do. 0 Siter
Sør Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Ok, tonie eller hvem som helst andre. Jeg har en tv nå som bare står og flimrer. Jeg savner et tvbilde. Jeg skal se CSI PÅ DVD, og jeg skimter at det står CSI der inne i alt flimret, men det er alt. What to do. Hvis det er lik flimring på alle kanaler, så er det noe galt med enten strømforsyningen eller kontrollkortet i TVen. Jeg antar den har 5 års reklamasjonsrett. Med vennlig hilsen 0 Siter
cathlin Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Hvis det er lik flimring på alle kanaler, så er det noe galt med enten strømforsyningen eller kontrollkortet i TVen. Jeg antar den har 5 års reklamasjonsrett. Med vennlig hilsen Det er en eldgammel tv. Men etter intens kobling frem og tilbake virker den nå svakt selv om den av og til skrur seg av. Jeg ser tvbildet. HALELUJA. 0 Siter
cathlin Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Hvis det er lik flimring på alle kanaler, så er det noe galt med enten strømforsyningen eller kontrollkortet i TVen. Jeg antar den har 5 års reklamasjonsrett. Med vennlig hilsen Det er en eldgammel tv. Men etter intens kobling frem og tilbake virker den nå svakt selv om den av og til skrur seg av. Jeg ser tvbildet. HALELUJA. 0 Siter
Sør Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Det er en eldgammel tv. Men etter intens kobling frem og tilbake virker den nå svakt selv om den av og til skrur seg av. Jeg ser tvbildet. HALELUJA. Legg en hånd på skjermen og send et stort beløp til bankkontoen til TV-pastoren! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
tonie Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Ok, tonie eller hvem som helst andre. Jeg har en tv nå som bare står og flimrer. Jeg savner et tvbilde. Jeg skal se CSI PÅ DVD, og jeg skimter at det står CSI der inne i alt flimret, men det er alt. What to do. Her er det definitivt lurt å spørre hvem som helst andre:) Håper det ordnet seg, og hvis ikke får du stå først i køen når januarsalget starter! 0 Siter
tonie Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Nå blir det bare rot. Og dobbelt rot til og med:) 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Det er en eldgammel tv. Men etter intens kobling frem og tilbake virker den nå svakt selv om den av og til skrur seg av. Jeg ser tvbildet. HALELUJA. Sikker på d ikke er snø som har satt seg på parabolhodet? 0 Siter
cathlin Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Her er det definitivt lurt å spørre hvem som helst andre:) Håper det ordnet seg, og hvis ikke får du stå først i køen når januarsalget starter! Jepp:-) jeg er på nett via mobil for tiden og da får jeg ikke til å starte nytt innlegg og i tillegg blir det ekko. 0 Siter
cathlin Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Her er det definitivt lurt å spørre hvem som helst andre:) Håper det ordnet seg, og hvis ikke får du stå først i køen når januarsalget starter! Jepp:-) jeg er på nett via mobil for tiden og da får jeg ikke til å starte nytt innlegg og i tillegg blir det ekko. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.