Gå til innhold

Gleder du deg til jul?

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

8

• beate1234

6

• tonie

4

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

.

Jeg gleder meg til jeg er ferdig med plikt-familiebesøkene som skal være i jula...

Når de er ferdige...så kan jeg nyte julefreden...

Skrevet

Spør meg igjen når jeg har gjort unna alt som gjøres skal! ;-)

Skrevet

Gleder meg til alt er over og hverdagen begynner igjen i januar!

Skrevet

Jeg gleder meg til jula er ferdig. Jeg er så sint at jeg tror jeg imploderer. Må bare huske å puste rolig og huske at til neste år reiser jeg utenlands i jula.

Skrevet

Gleder meg - men ikke ellevilt, akkurat.

Ikke så glad i lange familieselskaper der en sitter pal i timesvis, men kos med mer tid til mann og barn enn i hverdagen. Og mye moro gjennom barna, naturligvis.

Skrevet

Gleder meg - men ikke ellevilt, akkurat.

Ikke så glad i lange familieselskaper der en sitter pal i timesvis, men kos med mer tid til mann og barn enn i hverdagen. Og mye moro gjennom barna, naturligvis.

I år har jeg ikke planlagt noe som helst pliktselskap med noen jeg ikke liker å være sammen med. Jeg skal ha det gøy, både alene og sammen med de jeg er gla i :-). Tror jeg er en heldiggris egentlig :)

Skrevet

Jeg gleder meg til jula er ferdig. Jeg er så sint at jeg tror jeg imploderer. Må bare huske å puste rolig og huske at til neste år reiser jeg utenlands i jula.

Imploderer - et imponerende ord. Håper du overlever :-)

Skrevet

Gleder meg til alt er over og hverdagen begynner igjen i januar!

:-)

Skrevet

Spør meg igjen når jeg har gjort unna alt som gjøres skal! ;-)

Når er du ferdig ? :)

Skrevet

.

Jeg gleder meg til jeg er ferdig med plikt-familiebesøkene som skal være i jula...

Når de er ferdige...så kan jeg nyte julefreden...

Jeg har ikke et eneste pliktbesøk i jula. De har jeg hatt nok av de siste 25 årene. Never more! Jeg skal være sammen med hyggelige mennesker, noen slekt og endel venner ;-). Endelig har jeg fått til en jul hvor jeg faktisk også får lov til å bestemme hvordan ting og tang skal være. Derfor gleder jeg meg til jul for første gang på veldig mange år :-)

Gjest Severin Severan
Skrevet

Oh yes! Gleder meg alltid. Har veldig gode minner fra barndommen, og de minnene vil jeg aldri glemme. Elsker alt som har med jula å gjøre. Være seg julesanger eller marsipangris. :)

Skrevet

Gleder meg til middagen er ferdig og spist. Skal ha gjester til julemiddag og er redd for at det ikke skal bli vellykket.

Resten av julen skal jeg kose meg.

Skrevet

Jeg gleder meg aldri til jul.

Men jeg gleder meg til å ha et par rolige dager sammen med kjæresten min før det braker løs i romjula. :)

Skrevet

Gleder meg til middagen er ferdig og spist. Skal ha gjester til julemiddag og er redd for at det ikke skal bli vellykket.

Resten av julen skal jeg kose meg.

Jeg også har gjester til middag. De blir dessverre nødt til å spise den maten de får servert, vellykket eller ikke. Skulle det bli fiasko så lever de sikkert over dette også. Finnes jo veldig mye mat i rike Norge :-)

Dessuten er det viktigst blide og greie mennesker. Når man har det rundt seg vil jeg tro ting går bra uansett :-)

Skrevet

Jeg gleder meg aldri til jul.

Men jeg gleder meg til å ha et par rolige dager sammen med kjæresten min før det braker løs i romjula. :)

:-)

Skrevet

Jeg elsker julen, så ja jeg gleder meg :-D

Tror ikke jeg har elsket jul før, men i år gjør jeg også det :-). God jul!

Skrevet

Oh yes! Gleder meg alltid. Har veldig gode minner fra barndommen, og de minnene vil jeg aldri glemme. Elsker alt som har med jula å gjøre. Være seg julesanger eller marsipangris. :)

Minnene mine er så som så, men jeg har greid å slette de fra harddisken. Har tenkt å fylle den med nye og gode minner. Nåde den som ødelegger denne julen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...