Gå til innhold

Gleder du deg til jul?

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

8

• beate1234

6

• tonie

4

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Jgg gleder meg til Tre nøtter til askepott .. ;)

Det gleder mannen seg til hvert eneste år. Han snakker om det allerede. Jeg koker graut mens de slapper av framfor tv'n :)

Skrevet

Det gleder mannen seg til hvert eneste år. Han snakker om det allerede. Jeg koker graut mens de slapper av framfor tv'n :)

Alle menn på vår alder var hormonbombeforelska i Askepott i sin ungdom, og nå mimrer de hver jul:)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Elsker jula med alt det fører med seg. Så JA jeg gleder meg.

Jeg gleder meg til tid med familie og venner, god mat og drikke, sene kvelder, gode filmer, gode samtaler og mye avslapning. Kanskje blir jeg å lese bøker, vet ikke ennå. Det er så deilig å ha åpen timeplan. :-)

Skrevet

Joda, jeg gleder meg til jul.

Blir koselig i morgen når vi får tatt frem resten av julepynten.

Men er litt engstelig for selve julaften kvelden, siden alt ikke er helt på stell mellom min søster og meg. Håper vi får en fin kveld sammen :-)

Skrevet

Julen har ikke betydd noe for meg siden jeg var veldig liten. Men som matvrak gleder jeg meg litt til juleribbe, juleøl og vin.

AneM1365380603
Skrevet

Alle menn på vår alder var hormonbombeforelska i Askepott i sin ungdom, og nå mimrer de hver jul:)

Å ja.. Da skjønner jeg hvorfor :) Har aldri giddet å se på det selv. Kanskje derfor kvinnfolk ser på Grimm og Gru da?

Skrevet

En mann som gleder seg til tre nøtter til askepott er jo bare utrolig søtt ... Hvor fant du han?

Skrevet

Nei nei... Jeg velger å tro mannen hennes liker HISTORIEN... for jeg liker å drømme om at det finnes noen sånne menn...

Skrevet

Å ja.. Da skjønner jeg hvorfor :) Har aldri giddet å se på det selv. Kanskje derfor kvinnfolk ser på Grimm og Gru da?

Ja, noe sånt. Vi var forelska i prektige Luke Macahan resten av året, men i jula var vi helt gærne og sikla etter den slemme, fæle rockeulven. Gutta gjorde motsatt. Samantha Fox resten av året og mor Teresa i jula;)

Skrevet

Nei nei... Jeg velger å tro mannen hennes liker HISTORIEN... for jeg liker å drømme om at det finnes noen sånne menn...

Jeg kjenner faktisk også en som liker den og sitter med tårer i øynene. Han er en sånn som liker å snakke om følelsene sine, ja;)

Skrevet

Det gjør det ikke. Vi menn settes til og med ut av spill når vi ser en snasen tegneseriefigur av det motsatte kjønn, selv om jeg personlig rangerer dama til Roger Rabitt høyere enn Askepott. Dolly Duck kaprer andreplassen med knapp margin før Marge Simpson.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Julen har ikke betydd noe for meg siden jeg var veldig liten. Men som matvrak gleder jeg meg litt til juleribbe, juleøl og vin.

Jula mistet sin glans noen år fra jeg ble tenåring og til jeg selv fikk barn. Da opplevde jeg "magien" på ny gjennom mine barn.

Nå er de store. Men jeg gleder meg til duften av julemat (og selvfølgelig å spise den), god julete, gode julefilmer, sene kvelder, sove lenge, gå i sentrum og se ulike mennesker i romjula, sosiale lag osv osv,

Skrevet

Jeg også har gjester til middag. De blir dessverre nødt til å spise den maten de får servert, vellykket eller ikke. Skulle det bli fiasko så lever de sikkert over dette også. Finnes jo veldig mye mat i rike Norge :-)

Dessuten er det viktigst blide og greie mennesker. Når man har det rundt seg vil jeg tro ting går bra uansett :-)

Ja, de overlever vel en fiasko mat også. Skal lage riskremen i morgen så jeg får iallefall anledning til å kjenne om den er vellykket. Hvis ikke så har jo kolonialen oppe på julaften så jeg kan kjøpe ferdige. :)

Stort sett går matlagingen greit når jeg har gjester, men jeg er alltid redd for at det skal bli mislykket. Jeg er alltid veldig kritisk når jeg spiser selv, så restene dagen etter smaker best for meg, for da er jeg avslappet.

AneM1365380603
Skrevet

En mann som gleder seg til tre nøtter til askepott er jo bare utrolig søtt ... Hvor fant du han?

Tror jaggu meg jeg skal høre med han om hva som er så spesielt med denne Askepott. Det er sant, han har snakket om henne i dagesvis nå - at han gleder seg :-/ Det har han gjort tidligere år også. Så prøver han å få ungene engasjerte slik at de ikke prater for mye..

Når det er sagt, så ser han Pakten med dem hver eneste dag. De dagene han mister en episode, så er det rett på nett.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, noe sånt. Vi var forelska i prektige Luke Macahan resten av året, men i jula var vi helt gærne og sikla etter den slemme, fæle rockeulven. Gutta gjorde motsatt. Samantha Fox resten av året og mor Teresa i jula;)

Luke, ja *Sukk* :)

AneM1365380603
Skrevet

Likte forresten ulven bedre enn Luke!

Skrevet

Tror jaggu meg jeg skal høre med han om hva som er så spesielt med denne Askepott. Det er sant, han har snakket om henne i dagesvis nå - at han gleder seg :-/ Det har han gjort tidligere år også. Så prøver han å få ungene engasjerte slik at de ikke prater for mye..

Når det er sagt, så ser han Pakten med dem hver eneste dag. De dagene han mister en episode, så er det rett på nett.

Vi er også hekta på Pakten - ser den alle sammen, hver dag. Men det er for nifst for hun minste, så hun ligger under et teppe bak en av oss voksne i sofaen :-)

Skrevet

Likte forresten ulven bedre enn Luke!

Jeg liker ulven fortsatt, jeg:)

AneM1365380603
Skrevet

Vi er også hekta på Pakten - ser den alle sammen, hver dag. Men det er for nifst for hun minste, så hun ligger under et teppe bak en av oss voksne i sofaen :-)

Jeg trodde den minste her skulle bli redd, men hun bare ler når vi ymter om at det er skummelt. Jeg synes det er skummelt, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...