Gjest Tirana Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 De har jo alt, så jeg føler at det bare blir helt feil å gi dem noe nytt som de ikke har bruk for. Skal gi dem noen bilder jeg har tatt fra hytta vår. Er fornøyd med bildene, håper de også er det. Hva gir dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Bilder fra hytta hørtes jo veldig koselig ut da. Mine får hvert sitt sett med ullundertøy, mamma får i tillegg litt sminke fra Dior og pappa får en aftershave-gel jeg vet han liker. Ikke veldig oppfinnsomt, men det er i det minste ting jeg vet blir brukt ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ei datter Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Lurt det med bilder:-) I år var det ikke så vanskelig å finne julegave til foreldrene mine, synes jeg. Mamma har hintet om noen julekuler hun synes er veldig fine, så det skal hun få. Pappa skal få ei bok jeg tror han vil like. Tenkte først å gi ham et fint termokrus, for han er så glad i kaffe, men så "datt" jeg over denne boka, da:-) Ellers kan det være en idé å kjøpe "forbruksvarer" til folk som har alt; f.eks ei flaske vin/gavekort på vinmonopolet, lys og servietter, spesialkaffe/te, en kurv med mye godt oppi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Vanskelig det der med foreldre som har "alt". Mine foreldre er dessverre borte, men mine svigerforeldre er forholdsvis spreke mennesker som orker å dra ut på litt. I fjor fikk de billetter til Oslo Military Tatto. Det var en stor suksess. Men revybilletter og teaterbilletter pleier å falle i smak, litt etter interesse. Ellers fikk mine foreldre en tur med Kielferga mens de levde, noe de også syns var festlig. Men det var en spleisegave fra oss søsken fordi det ble ganske dyrt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to-barns-mamman Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Spekeskinke fra oss i år :-) Ting som kan spises, drikkes eller brukes opp på annen måte har vært siste års gaver fra oss til de :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg pleier bestandig å kjøpe individuelle gaver til foreldrene mine. Mamma får to interiørbøker, deriblant den ene fra Ane Mone, og så får hun selvbiografien til Keith Richards. I tillegg får hun Victor&Rolf parfyme, sminke fra Chanel, tøffe brune tights der forsiden er i ekte skinn og sminkekoster fra Bobbi Brown. Pappa får en genser og en skjorte fra Gant, et belte, og gravlaks fra Norwegian Farmers. Også får de et bilde av meg og mine søsken i lerret med format 70x70 som vi tok hos fotograf for ikke så lenge siden Håper foreldrene mine ikke er på Dol :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spiky Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Mamma får en krimbok, en stor boks med god hårkur, og et innrammet bilde av barnebarnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolesjanka Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Mine foreldre får en universalfjernkontroll som skal erstatte de 4 de har fra før: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=591693 Ellers synes jeg en kampanje fra noen juler siden var genial, selv om jeg ikke husker hvilken bedrift som stod bak. "Til den som har alt - Noe å ha det i" Esker, vesker etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Modern77 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Egenpleie :-) I år - fotsonesandaler kjøpt på helsekost til kr 400, og et pent sjal da min mor ikke har noe særlig til sjal og ikke er flink til å dekke til halsen i kulda. Til svigers kjøpte vi brødbakemaskin da de ikke har det fra før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har ofte kjøpt en kurv og fylt den med god, litt luksuriøs mat og en flaske vin. Men i år blir det kunst (keramikk). For å kjøpe kunst bør man kjenne smaken til foreldrene sine veldig bra, men jeg tror jeg har truffet godt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvis de ikke er såpass unge at de har / bruker PC: Last ned og print ut Aftenpostens julehefte: http://a.aftenposten.no/kjop/article1664.ece Jeg syntes jeg var genial da jeg fant på det. I ettertid har det vist seg at søsteren min hadde tenkt akkurat det samme - så nå får de ett hver, ved siden av noe annet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuGs Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Gavekort på teater eller på en god restaurant. Gavekort på SPA eller hudpleie. CD /DVD. Eller en god flaske vin eller cognac, eller annet de er glad i å drikke. Det beste er å kjøpe ting som kan forbrukes, eller som er så små at de lett kan gjemmes bort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg pleier bestandig å kjøpe individuelle gaver til foreldrene mine. Mamma får to interiørbøker, deriblant den ene fra Ane Mone, og så får hun selvbiografien til Keith Richards. I tillegg får hun Victor&Rolf parfyme, sminke fra Chanel, tøffe brune tights der forsiden er i ekte skinn og sminkekoster fra Bobbi Brown. Pappa får en genser og en skjorte fra Gant, et belte, og gravlaks fra Norwegian Farmers. Også får de et bilde av meg og mine søsken i lerret med format 70x70 som vi tok hos fotograf for ikke så lenge siden Håper foreldrene mine ikke er på Dol :-) Ikke dårlig! *imponert* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Fatter får nye, skikkelige kjøkkenkniver og magnetlist til og ei bok. Svigerfar får en hummer, for han har ikke ønska seg noe, og hummer er det beste han veit. Nå kravler den rundt i vanntanken hos delikatessesjappa med navnlapp på. Svigermor får bøker, for det har hun ønska seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tirana Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Mine foreldre får en universalfjernkontroll som skal erstatte de 4 de har fra før: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=591693 Ellers synes jeg en kampanje fra noen juler siden var genial, selv om jeg ikke husker hvilken bedrift som stod bak. "Til den som har alt - Noe å ha det i" Esker, vesker etc. men hva om de roter bort den fjernkontrollen, da mister de jo fullstendig kontrollen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fra oss Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 en grovstrikket jakke i ull, pluss gavekort hos frisøren, pluss pedikyrbehandling hos samme frisør. stort bilde på lerret av de 4 barnebarna her i huset, laksefjøl med kniv, ja det var noen av forslagene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gavekort f.eks Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Tja, det er ingen som har alt til enhver tid. Der kommer stadig nye bøker, ting blir slitt ut, og forbruksvarer blir brukt opp. Og noen ting kjøper de seg kanskje ikke så lett, som mine foreldre som synes de gamle ullklærne sine fra tyve år tilbake er bra nok. Helt til de får noen nye av meg til jul. Konserter, frisørbesøk, gavekort osv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Svigers får en digital fotoramme. De har ikke peil på data, så vi legger inn bilder for dem. Mor har fått utstyr til å kunne skifte dekk på bilen (det trengte og ønsket hun), i tillegg til en bok og noe annet småtteri. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 mine foreldre får en flaske med hjemmelaget bringebærlikør sammen. Min far får tetningslister og en varmeovn. Mamma får ei bok og en vask til toalettet + blandebatteri. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 mine foreldre får en flaske med hjemmelaget bringebærlikør sammen. Min far får tetningslister og en varmeovn. Mamma får ei bok og en vask til toalettet + blandebatteri. '' Mamma får ei bok og en vask til toalettet + blandebatteri.'' Fniiiz. Jeg trodde bare det var vår farmilie som gav sånne fantastisk personlige luksusgaver. )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.