Gjest segunda Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Jeg må få noen til å sjekke cd-spilleren. Den virker ikke helt som den skal. Innimellom er alt greit, men så plutselig vil den ikke spille cd'ene. Hvor kan jeg få slikt gjort? Helst vil jeg få noen hjem. 0 Siter
Gjest Fin fin lyd Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Finnes minst ett verksted i alle byer som tar på seg slike reperasjoner, men tviler du får de til å komme hjem til deg for å fikse den. Da må det bli som i Fleksnes-episoden hvor tv'n er i stykker. Reperatørene tok med seg tv'n. Er det en kostbar cd-spiller? Cd-spillere er billige, så det lønner seg kanskje ikke å fikse den? 0 Siter
Gjest Fin fin lyd Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Kanskje det holder å rense den. http://www.cableworld.no/diverse/skjerm--cd-rens/rense-dvdcd-%28inkl.-rensevaeske%29.asp 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Finnes minst ett verksted i alle byer som tar på seg slike reperasjoner, men tviler du får de til å komme hjem til deg for å fikse den. Da må det bli som i Fleksnes-episoden hvor tv'n er i stykker. Reperatørene tok med seg tv'n. Er det en kostbar cd-spiller? Cd-spillere er billige, så det lønner seg kanskje ikke å fikse den? Du er inn på noe der. Kanskje det bare er å skifte ut cd-spilleren. Jeg har tenkt at det kunne være noe med det andre av utstyret. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Kanskje det holder å rense den. http://www.cableworld.no/diverse/skjerm--cd-rens/rense-dvdcd-%28inkl.-rensevaeske%29.asp Takk for tips. Det kan hende det er riktig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Du er sikker på at det er spilleren? At det ikke er f.eks. fingermerker på cd'ene? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 23. desember 2010 Skrevet 23. desember 2010 Du er sikker på at det er spilleren? At det ikke er f.eks. fingermerker på cd'ene? Det er ikke fingermerker på så mange cd'er. Det er jeg helt sikker på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.