Gjest Siv27 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Billig billig billig, men måtte gå ca. 1 km for å komme til kassen. Det er for dårlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det tar litt tid før man lærer seg alle snarveiene til kassen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siv27 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det tar litt tid før man lærer seg alle snarveiene til kassen. Haha ja. Gikk iallefall glipp av en snarvei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Sånn tror jeg alle sammen er. Man må gjennom alle avdelingene før man kommer til kassa og man kjøper masse som man egentlig ikke skulle hatt. Kjekt å ha ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Sånn tror jeg alle sammen er. Man må gjennom alle avdelingene før man kommer til kassa og man kjøper masse som man egentlig ikke skulle hatt. Kjekt å ha ;o) Heldigvis har de laget noen snarveier etterhvert, men en må nesten vite om dem for å finne dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Heldigvis har de laget noen snarveier etterhvert, men en må nesten vite om dem for å finne dem. Jeg må tilbake til inngangen for å komme ut igjen også. De har jo satt opp gjerde som folk kan gå igjennom men ikke bredt nok for en rullestol. Hehe, jeg handler altfor mye når jeg er der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Sånn tror jeg alle sammen er. Man må gjennom alle avdelingene før man kommer til kassa og man kjøper masse som man egentlig ikke skulle hatt. Kjekt å ha ;o) Ja, et er utrolig hvor mye man ender opp med å kjøpe bare fordi man plukker med seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Ja, et er utrolig hvor mye man ender opp med å kjøpe bare fordi man plukker med seg. Det er enda farliger på Obs for der de egentlig ikke noe fint engang ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det er enda farliger på Obs for der de egentlig ikke noe fint engang ;o) *he he* Og enda verre enn Obs er det man plukker med seg fra Europris! ;-) Men jeg synes det er mye enklere å la være å bedrive småplukk der, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 *he he* Og enda verre enn Obs er det man plukker med seg fra Europris! ;-) Men jeg synes det er mye enklere å la være å bedrive småplukk der, da. Jeg tror ikke jeg har noen europris i nærheten, helt sikkert like greit ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.