Gå til innhold

På IKEA for første gang

Gjest Siv27

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn tror jeg alle sammen er. Man må gjennom alle avdelingene før man kommer til kassa og man kjøper masse som man egentlig ikke skulle hatt. Kjekt å ha ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn tror jeg alle sammen er. Man må gjennom alle avdelingene før man kommer til kassa og man kjøper masse som man egentlig ikke skulle hatt. Kjekt å ha ;o)

Heldigvis har de laget noen snarveier etterhvert, men en må nesten vite om dem for å finne dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis har de laget noen snarveier etterhvert, men en må nesten vite om dem for å finne dem.

Jeg må tilbake til inngangen for å komme ut igjen også. De har jo satt opp gjerde som folk kan gå igjennom men ikke bredt nok for en rullestol.

Hehe, jeg handler altfor mye når jeg er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, et er utrolig hvor mye man ender opp med å kjøpe bare fordi man plukker med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, et er utrolig hvor mye man ender opp med å kjøpe bare fordi man plukker med seg.

Det er enda farliger på Obs for der de egentlig ikke noe fint engang ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enda farliger på Obs for der de egentlig ikke noe fint engang ;o)

*he he*

Og enda verre enn Obs er det man plukker med seg fra Europris! ;-) Men jeg synes det er mye enklere å la være å bedrive småplukk der, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he*

Og enda verre enn Obs er det man plukker med seg fra Europris! ;-) Men jeg synes det er mye enklere å la være å bedrive småplukk der, da.

Jeg tror ikke jeg har noen europris i nærheten, helt sikkert like greit ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...