Gå til innhold

Kunne ønske det fantes opphakkete matvarer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Disse skjærebrettene er smarte.

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152004129

Jeg har 2 stykker, og de er så store at jeg har klippet dem i to. Dermed har jeg 4 stk.

Putter dem rett i oppvaskmaskinen etter bruk, og har alltid en som er ren fordi jeg har så mange.

Gjest Klinkekula

Disse skjærebrettene er smarte.

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152004129

Jeg har 2 stykker, og de er så store at jeg har klippet dem i to. Dermed har jeg 4 stk.

Putter dem rett i oppvaskmaskinen etter bruk, og har alltid en som er ren fordi jeg har så mange.

Takk, det skal jeg kjøpe i morgen. :)

Opphakket salat og sopp finnes i hvert fall. Til og med på en liten Joker-butikk uti ingenmannsland. Og ganske mange grønnsaker kan skaffes ferdigkuttet hvis bare den som er ansvarlig for frukt og grønt-bestillingen er villig til å bestille det. Så spør på butikken (hvis det er hos meg du handler, så lover jeg å bestille til deg...).

Annonse

Ja det kunne jeg ha gjort. Takk for tips. :)

Sånne har jeg. Kjempegreit! Har kjøpt sånne hvite i plast som de selger på IKEA og div dagligvarer, har vel en fire-fem stykker tror jeg. Slenger dem bare i maskina når jeg har brukt dem. Fiks ferdig, null vasking :o)

Hvis du har tilgang til Smart Club, så kan du fylle fryseren med store poser med frosne, oppkutta grønnsaker av ymse slag. De har 2-2.5-kilosposer.

Da er det bare å frese opp i panna passe mye når du trenger, resten holder seg ut merket lenge i frysern. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...