Gå til innhold

Pass på hva du spiser i jula

Gjest Jollabolla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har spist alt for mye konfekt på jobben de siste dagene, og jeg klarer ikke si nei. Det var enkelt tidligere da man fikk nitrist møkk fra Freia og Nidar, men nå er det designerkonfekt meg her og der. Den er ikke til å avstå.

Det er negativt fordi det ikke er sunt å småspise konfekt hele tiden, mens det muligens går an å se positivt på kombinasjonen av smaksglede og det mildt sagt imponerende nivået på fjertelukta. Dette er på et sånt nivå at jeg tror jeg vil anbefale inntak av konfekt til personen som et par sider bak spurte etter enkle tips for å ta livet av mus. Jeg skal i hvert fall like å se den musa som overlever slike gassangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokoholiker

Jeg har spist alt for mye konfekt på jobben de siste dagene, og jeg klarer ikke si nei. Det var enkelt tidligere da man fikk nitrist møkk fra Freia og Nidar, men nå er det designerkonfekt meg her og der. Den er ikke til å avstå.

Det er negativt fordi det ikke er sunt å småspise konfekt hele tiden, mens det muligens går an å se positivt på kombinasjonen av smaksglede og det mildt sagt imponerende nivået på fjertelukta. Dette er på et sånt nivå at jeg tror jeg vil anbefale inntak av konfekt til personen som et par sider bak spurte etter enkle tips for å ta livet av mus. Jeg skal i hvert fall like å se den musa som overlever slike gassangrep.

Du er i alle fall heldig som har konfekt på jobben bare når det nærmer seg jul. Vi har en forbaska sjef som kjøper inn sjokolade kontinuerlig. Er ikke rart at hele arbeidsplassen består av feite folk omtrent (og så snakker de i lunsjen om lavkarbo og alle mulige greier, men hjelper jo lite å spise lavkarbo hjemme når man gomler sjokolade på jobb da!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i alle fall heldig som har konfekt på jobben bare når det nærmer seg jul. Vi har en forbaska sjef som kjøper inn sjokolade kontinuerlig. Er ikke rart at hele arbeidsplassen består av feite folk omtrent (og så snakker de i lunsjen om lavkarbo og alle mulige greier, men hjelper jo lite å spise lavkarbo hjemme når man gomler sjokolade på jobb da!!)

Hehe, ja, det er rare greier. På den ene siden får mange rabatter for å trene av jobben, mens de på den andre siden blir fleska opp på kaker, julegodt og påskegodt. :)

Hadde det kun vært juledagene hadde ikke jula vært noe problem, men det begynner jo tidlig i desember, og blir fort en måned med pepperkaker og annet ræl.

Jeg er ikke så fryktelig glad i sjokolade og klarer enkelt å holde meg unna, men jeg er veldig glad i nye smaker, og noen av disse konfektdingstene er ganske imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var slemt sagt syns jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har frukt på jobb. Min søster hadde sjokolade stående på jobb hele tiden før. Jeg sa hun måtte si til sjefen at de heller ville ha frukt. Det funket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokoholiker

Vi har frukt på jobb. Min søster hadde sjokolade stående på jobb hele tiden før. Jeg sa hun måtte si til sjefen at de heller ville ha frukt. Det funket.

Tro meg, jeg har prøvd. Det funker overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurer jeg på

Hva er galt med å si at feite folk er feite?

Lurer jeg også på....kall en spade for en spade.

Er jo her han sa det, ikke til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokoholiker

Det er frekt kanskje? Sånt kan man holde for seg selv..

Frekt? som "Lurer jeg på" sier, så er en spade en spade uansett, og jeg sa det ikke engang til spaden, jeg sa det her. Det kan da umulig være frekt å si her at feite folk er feite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frekt? som "Lurer jeg på" sier, så er en spade en spade uansett, og jeg sa det ikke engang til spaden, jeg sa det her. Det kan da umulig være frekt å si her at feite folk er feite.

Hva hjelper det å si at folk er feite?

Pass dine egne saker... Du er vel ikke perfekt du heller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokoholiker

Selvfølgelig er jeg ikke perfekt, men det er jo ikek det det er snakk om her. Her er det snakk om at man blir feit av å spise sjokolade hver eneste dag på jobb hele året, og selvfølgelig blir man det. Jeg skjønner virkelig ikke hva som er galt med å si det, men vi er visst på forskjellige kloder der.

Er det slemt å kalle høye mennesker høye også?

Er det slemt å kalle gråhårede mennesker gråhårede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokoholiker

Dessuten snakket jeg aldri om de andre kollegaenene kontra meg. Du har visst på et eller annet vis fått det for deg at jeg ikke er blant dem. Gudene vet hvorfor. Sannsynligvis fordi jeg ikke spiser lavkarbo hjemme, men man blir faktisk feit av å spise sjokolade på jobb uansett om man spiser lavkarbo hjemme eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er jeg ikke perfekt, men det er jo ikek det det er snakk om her. Her er det snakk om at man blir feit av å spise sjokolade hver eneste dag på jobb hele året, og selvfølgelig blir man det. Jeg skjønner virkelig ikke hva som er galt med å si det, men vi er visst på forskjellige kloder der.

Er det slemt å kalle høye mennesker høye også?

Er det slemt å kalle gråhårede mennesker gråhårede?

syns ikke det er like slemt å kalle høye folk for høye. Å være høy er liksom ikke noe negativt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokoholiker

syns ikke det er like slemt å kalle høye folk for høye. Å være høy er liksom ikke noe negativt..

Men det finnes mer nøyaktige beskrivelser av hva som kvalifiserer for feit enn hva som kvalifiserer for høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...