Gå til innhold

Mette Marit har skytt gullfuglen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmh, jeg er faktisk helt uenig, og jeg er ikke den som vanligvis er komfortabel rundt/liker barn..tvert imot.. Jeg så på bildet før i dag, og tenkte da faktisk at han så ut til å gro seg til en ganske så allright ungdom, jeg. :-)

Samme her, synes han så ut som en flott gutt på bildet jeg. :o)

Annonse

Men mobbing av en pjokk som vokser opp i en helt spesiell rolle er derimot greit, så denne smått ironiske tittelen tror jeg nok du kunne brukt om din mann eller kone også, for lite er vel mer patetisk enn voksne folk som mobber barn.

Annonse

Overskriften din skjønner jeg ikke bæret av, og innlegget er jeg uenig i. Begynte nesten å lure på om du er en sjalu eks-venninne fra sørlandet eller no'? ;-)

He he, det samme tenkte jeg. For det første så aner hun ikke hva det betyr å "ha skutt gullfuglen". For det andre så oser det av en slags misunnelse her...

Det heter "skutt", og jeg tror ikke du forstår hva det betyr.

Marius er 13 år og må antakelig stille opp på flere fotografier i året enn resten av klassekameratene til sammen. Han kan ikke snike seg unna feriebildene slik mange andre på hans alder kan. Hva i alle dager er galt med det bildet?

Jeg ser du får massiv motstand, og jeg må uten tvil sluitte meg til de øvrige som har uttalt seg. Det er da overhodet ikke noe galt med det bildet!

Jeg har en gutt av samme årgang som Marius, og se jo hans positur på enkelte bilder vi tar, så de bildene burde umiddelbart slettes fra harddisken slik at ikke folk mistenker meg for å ha skutt noen gullfugl! ;-)

Jeg undres over hva du vil med dette. Mette Marit har nå vært kronprinsesse i nesten ti år. At hun var Askepott som fikk prinsen vet vi, men dette bildet er et vanlig familiebilde og klærne er som hos hvilken som helst familie. Hvorvidt Marius er bortskjemt fremfor hans to søsken har jeg ingen mening om, men disse tre barna er kronprinsparets barn.

Når du til og med skriver så åpenbar skrivefeil i overskriften blir innlegget ekstra provoserende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...