Gå til innhold

Mette Marit har skytt gullfuglen

Anbefalte innlegg

Gjest Tuppehøna

Hvorfor..? Fordi han ikke smiler? Tenk på alderen hans, de vil være kule. Dessuten er det to andre småttiser med - som kanskje skar grimaser på alle andre bilder, slik at dette ble det ene hvor alle ser bra ut.

Godt gjort å dømme en 13-åring etter et eneste bilde.

Fortsetter under...

Jøsses, så like! Det første jeg tenkte da jeg så bildet av Marius var at han minner om en eller annen, men jeg kom ikke på hvem. Takk for at du fikk plassert det hele:)

Gjest Friskusene

Jeg ser du får massiv motstand, og jeg må uten tvil sluitte meg til de øvrige som har uttalt seg. Det er da overhodet ikke noe galt med det bildet!

Jeg har en gutt av samme årgang som Marius, og se jo hans positur på enkelte bilder vi tar, så de bildene burde umiddelbart slettes fra harddisken slik at ikke folk mistenker meg for å ha skutt noen gullfugl! ;-)

Ok jeg gir meg. Det var et unødvendig innlegg. Det var farget av mitt kjennskap til en annen 13-åring, som er veldig bortskjemt.

...mens alle andre gutter i den alderen bare ELSKER å stille seg opp foran pressen og bli tatt bilde av? Gi deg da.

Hehe, jeg er jammen glad jeg ikke er kongelig... Datra mi på tretten kunne sikkert satt seg på bakbeina og nekta å bli tatt bilde av..Noe så flaut :-/

Jeg tipper Marius er en veloppdragen gutt (ikke det at datra mi ikke er det, men det finnes visse grenser ;-))

Annonse

Jeg synes han ser ut som en ung gutt som kommer til å bli en _veldig_ kjekk mann:) Jeg vet ikke hvordan faren er, men jeg tror nok kronprinsparet sørger for at han holder bena på jorda selv om vi nok aldri kommer til å se ham i klær fra H&M.

'' selv om vi nok aldri kommer til å se ham i klær fra H&M'' - hvorfor ikke, det kan vel hende?

'' selv om vi nok aldri kommer til å se ham i klær fra H&M'' - hvorfor ikke, det kan vel hende?

Ja, jo...Men når mor og far sverger til Prada og Gucci blir vel ungene også påvirket, kanskje? Det kan jo være de snobber ned til hverdags, hva vet jeg.

Hehe, jeg er jammen glad jeg ikke er kongelig... Datra mi på tretten kunne sikkert satt seg på bakbeina og nekta å bli tatt bilde av..Noe så flaut :-/

Jeg tipper Marius er en veloppdragen gutt (ikke det at datra mi ikke er det, men det finnes visse grenser ;-))

''men det finnes visse grenser ;-))''

Jeg husker da MM og HM forloveet seg - det sto etterpå at de hadde hatt forlovelsesmiddag eller noe slikt med kongeparet, og Marius på da 3-4 år var med. Jeg husker jeg da tenkte at jeg jammen var glad for at ikke jeg skulle ha med meg min nesten jevngamle gutt i middag med kongeparet! ;-)

''men det finnes visse grenser ;-))''

Jeg husker da MM og HM forloveet seg - det sto etterpå at de hadde hatt forlovelsesmiddag eller noe slikt med kongeparet, og Marius på da 3-4 år var med. Jeg husker jeg da tenkte at jeg jammen var glad for at ikke jeg skulle ha med meg min nesten jevngamle gutt i middag med kongeparet! ;-)

Haha :)))) Tror jeg skjønner hva du mener ;-P

Jøsses, så like! Det første jeg tenkte da jeg så bildet av Marius var at han minner om en eller annen, men jeg kom ikke på hvem. Takk for at du fikk plassert det hele:)

Hvordan gikk det med prosjektlureriet? Tok han juleferie med et smil om munnen?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...