Gå til innhold

Takk til DOL og NHD!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har i to perioder i livet mitt slitt psykisk. en gang med alvorlig depresjon og nå sliter jeg med angstproblemer. Dette har skjedd de siste fem årene.

I løpet av disse fem årene har jeg hatt fire fastleger, en erfaren og tre uerfarne 20 åringer. Jeg har ikke hatt tilbud til psykiatrisk/psykolog hjelp, og de har heller ikke evnet å kunne svare på relativt enkle psykiatriske spørsmål jeg har hatt.

Dette har gitt meg tusenvis av spørsmål og enda mer angst. Det som imidlertid har vært min trygghet og som har gitt meg god hjelp til å forstå min sykdom og opprettholde viljen til å kjempe har vært blant annet DOL og deg Nils Håvard!

Jeg synes denne siden (DOL) og måten vi som brukere kan stille spørsmål til deg og få GRATIS svar 24/7 er helt fantastisk! Det har virkelig hjulpet meg mye.

jeg håper du ser det Nils Håvard og at de som ellers finansierer siden og drifter den ser dette og at dette er et tilbud som på sikt kanskje utvides ytterligere. neste generasjon vil benytte slike medium i mye større grad en min generasjon.

Så jeg avslutter med å sende en stor takk til deg Nils Håvard for gode faglige svar og til dere andre brukere som har vært flinke å dele erfaringer med meg i de periodene i livet jeg har benyttet denne siden. jeg er nå i en bedringsfase og vil nok (forhåpentligvis) gradvis benytte siden mindre en periode, men jeg vil nok komme tilbake og trenge mer støtte i fremtiden.

GOD JUL NHD og alle andre!!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Takker for gode ord. Det er hyggelig for oss i Dr. Online å høre at vi er til nytte :-) God jul :-)

Skrevet

Haleluja. Du får en A på pasient-eksamen.

Ikke er jeg pasient og ikke ønsker jeg karakterer. Skrev det fordi jeg følte det og synes de fortjener å høre at i alle fall JEG er veldig fornøyd!

God Jul

Skrevet

Ikke er jeg pasient og ikke ønsker jeg karakterer. Skrev det fordi jeg følte det og synes de fortjener å høre at i alle fall JEG er veldig fornøyd!

God Jul

Så bra at du er fornøyd og at du føler noe! God jul!:-)

Skrevet

Haleluja. Du får en A på pasient-eksamen.

Og du får vel ikke bestått?

Skrevet

Og du får vel ikke bestått?

Nei, det er sant. Men det gjør ikke noe, tar det med godt humør og en eller annen gang er det vel konteeksamen.

Skrevet

Nei, det er sant. Men det gjør ikke noe, tar det med godt humør og en eller annen gang er det vel konteeksamen.

Ordner seg vel det:))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...