Gå til innhold

Til bokstavfolk/bokstavbarn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere her som har bokstavdiagnose eller har barn/ungdomer med bokstavdiagnose.

Nå holder denne siden på med å ordne slik at forumet bokstavbarn blir endret til bokstavfolk eller bokstavdiagnoser.

Bokstavdiagnoser er de som kan forkortes.

Altså: cp, ms, me, adhd, add, ts, as, fas, fae, odd, ocd osv.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er ikke korrekt. Nesten alle diagnoser kan forkortes, og forumet vil ikke romme alle diagnoser.

Skrevet

Dette er ikke korrekt. Nesten alle diagnoser kan forkortes, og forumet vil ikke romme alle diagnoser.

Hei N.H.D.

Jeg vet at ikke alt er korekt, men det er litt vanskelig å klare å skrive helt korekt.

Jeg vet også at forumet ikke kan ha sider for alle diagnoser som jeg skrev hvis det var det jeg skrev da.

Skrevet

Hei N.H.D.

Nå så jeg hva du skrev.

Siden nesten alle diagnoser kan forkortes, så lurer jeg på om diabetes kan forkortes?

hvorfor skjer dette??
Skrevet

Hei N.H.D.

Nå så jeg hva du skrev.

Siden nesten alle diagnoser kan forkortes, så lurer jeg på om diabetes kan forkortes?

DM - diabetes mellitus

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...