Gå til innhold

Julesang av Creation? 80-tall :-)

Anbefalte innlegg

Gjest verinoca
Skrevet

Disse to, Mække og Guffi eller hva de nå het, hadde ikke de et band de kalte Creation? Og hadde ikke de en julesang?

Oi, her var det ikke mye å gå etter, kun vage barndomsminner. Noen som kan opplyse meg? :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest men vi kan hjelpe :)
Skrevet

Ekke noe vits i å poste dobbelt vettu :P

Hehe, nei jeg så at du slo meg, men så det ikke før den var postet, gitt... :)

Gjest Klinkekula
Skrevet

Hehe ok det går bra. :)

Gjest verinoca
Skrevet

Takk begge to :-) Men etter litt søk ser det ut som den jeg egentlig leter etter heter Happy Christmas. Men den er visst ikke på Youtube.

Gjest verinoca
Skrevet

Ekke noe vits i å poste dobbelt vettu :P

Takk begge to :-) Men etter litt søk ser det ut som den jeg egentlig leter etter heter Happy Christmas. Men den er visst ikke på Youtube.

Skrevet

Også kalt Møkke og Guffi! ;-)

Det er forretsne førstnevnte, altså Per Kristian Indrehus (?), som visstnok har vokalen på denne sangen:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...