Gå til innhold

Valgets kvaler: PS3 eller X-BOX? Haster litt...

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å bestemme meg for å kjøpe ny spillkonsoll til en nevø på 13 (og jeg trenger ikke tilbakemeldinger av typen at det er altfor dyr gave...*s* ) - men aner ikke om jeg skal kjøpe X-box eller PS3.

Han er ikke interessert i den Kinnectgreia til X-box. I butikken mente de at PS3 fortsatt er best for de som ikke ønsker Kinnect. Det er kun han som skal spille, og han spiller vel de samme spillene som de fleste andre ungdommer.

Noen som har peiling?

Fortsetter under...

Annonse

Jeg endte opp med PS3 - en pakkløsning som inneholdt spillet Grand turisimo 5. Nevøen ville nok aller helst ha hatt x-box, men jeg ble overbevist av selgeren + at den aktuelle pakkeløsningen for x-box inkluderte spillet Call of Duty, og jeg hadde ikke lyst å gi ham dette spillet...

Greit å se at det var delte meninger; det betyr sannsynligvis at begge konsollene ville vært en ok løsning.

Takk for hjelpen her i innspurten!

AneM1365380603

Jeg endte opp med PS3 - en pakkløsning som inneholdt spillet Grand turisimo 5. Nevøen ville nok aller helst ha hatt x-box, men jeg ble overbevist av selgeren + at den aktuelle pakkeløsningen for x-box inkluderte spillet Call of Duty, og jeg hadde ikke lyst å gi ham dette spillet...

Greit å se at det var delte meninger; det betyr sannsynligvis at begge konsollene ville vært en ok løsning.

Takk for hjelpen her i innspurten!

Ungene vil ha alt som er på markedet. Vi har PS2, PS3, diverse Nintendo, og selvsagt ønsker de seg da X-box ;)

Håper presangen faller i smak :o)

Ungene vil ha alt som er på markedet. Vi har PS2, PS3, diverse Nintendo, og selvsagt ønsker de seg da X-box ;)

Håper presangen faller i smak :o)

Den faller helt sikkert i smak, og det nok litt sånn at han ideelt sett hadde ønsket å ha begge deler, og at det derfor var vanskelig å velge for ham også...*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...