Gå til innhold

Hva driver dere på med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg gjør egentlig ingenting akkurat nå. Venter besøk og har gjort unna det meste til jul. Noe småtteri er det vel som står igjen.

Jeg prøver å la "tiden stå litt stille" akkurat nå. Vil nyte nuet og parkere all verdens bekymringer og stress for en liten stund.

Har vasket badet, og hatt besøk av min søster. Nå er jeg bare en kjapp tur innom før jeg skal lage julegrøt og steke morgendagens ribbe, pynte treet, og smake på høstens plommer i flytende form sammen med hovmesteren. Mye å gjøre på lillejulaften for at alt skal følge gode gamle tradisjoner på selveste dagen.

Gjest verinoca

Gjør minst mulig. :-) tre og hus er vasket og pyntet forlengst, senere i ettermiddag, i morra kveld og første dag skal vi være hos svigers med familien. Utrolig deilig å komme til dekket bord....

Resten av jula blir det også dekkede bord, på høyfjellshotell. Nyte!

Jeg slenger nå innom her og noen andre steder jeg henger på nett.

Alt av pinnekjøtt og pynting overlater jeg til familien. Gidder rett og slett ikke pynte hjemme i leiligheten min - fordi jeg allikevel ikke er hjemme i jula. Eneste jeg har gjort er å henge opp en lyslenke på verandaen fordi jeg synes det er koselig i mørket.

Snart blir jeg vel opptatt av å være tante, snart ser jeg mitt snitt til å få spilt litt når jeg får stua for meg selv for en stund.

Så det driver jeg med. Akkurat nå.

Seinere er det grøt med mandel i - som jeg banner på at brodern får fordi han alltid får den ;)

Annonse

Jeg slenger nå innom her og noen andre steder jeg henger på nett.

Alt av pinnekjøtt og pynting overlater jeg til familien. Gidder rett og slett ikke pynte hjemme i leiligheten min - fordi jeg allikevel ikke er hjemme i jula. Eneste jeg har gjort er å henge opp en lyslenke på verandaen fordi jeg synes det er koselig i mørket.

Snart blir jeg vel opptatt av å være tante, snart ser jeg mitt snitt til å få spilt litt når jeg får stua for meg selv for en stund.

Så det driver jeg med. Akkurat nå.

Seinere er det grøt med mandel i - som jeg banner på at brodern får fordi han alltid får den ;)

Kan kjenne meg så veldig igjen i dette. :) God jul! Det kan være rene kultursjokket det, å plutselig være storfamilie i noen dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...