Gå til innhold

Kan noen gi meg en forklaring?

Gjest julenissen og nicket som forsvant

Anbefalte innlegg

I sommer fikk et av mine barn påvist en svulst i magen på 4X3 cm. Overtroisk som jeg kan være i "svingene" ringte jeg straks til en healer jeg vet om og fikk henne healet i 4 uker.

Vi kom etterhvert inn på et større sykehus og de kunne overhodet ikke finne noen svulst. Hvor i all verden ble denne av?

Nå sees ingenting annet enn forstørrede lymfekjerteler overalt og forskjellige blodprøver som er litt tullete. Hvordan kan 3 leger si det samme og på et annet sykehus ser de plutselig ingenting? Er det healeren ( noe jeg egentlig har vansker med å tro) som har gjort underverker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''

Vi kom etterhvert inn på et større sykehus og de kunne overhodet ikke finne noen svulst. Hvor i all verden ble denne av?''

Det var sannsynligvis en "skygge" på bildet, eller et annet "artifact", som gjorde at legene feildiagnostiserte. Det er ikke helt uvanlig at slikt skjer.

Hvis det er noe man ikke forstår, og man leter etter en forklaring, så er det som regen den enkleste og mest sannsynlige forklaringen som er den rette.

At en eller annen "healer" skal ha evner som ingen kan måle eller detektere, og som ikke gir overbevisende resultater, er selvsagt meget usannsynlig.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Sør her. Særlig hvis de tre legene så på samme rtg. Er det tatt nermere bildeundersøkelser som CT eller MR?

Healing tror jeg rett og slett ikke på, selv om mange hevnder at det har hjulpet. Det eneste jeg står ved er at tro funker fjell og kan flytte fjell.

Det jeg ellers vil råde til er at det blir holdt et øye med de forstørrede lymfekjertlene og blodverdiene som er litt ute av balanse. Dette kan skyldes mange ting - infeksjon f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, Det var nok ikke noe svulst der i utgangspunktet tenker jeg,når tre leger måtte se på undersøkelsene var de nok litt usikkre på funnene... og dermed ble dere sendt til et større sykehus med bredere kompetanse ...

healere fjerner ikke svultster, det kan jeg si ganske så sikkert ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, Det var nok ikke noe svulst der i utgangspunktet tenker jeg,når tre leger måtte se på undersøkelsene var de nok litt usikkre på funnene... og dermed ble dere sendt til et større sykehus med bredere kompetanse ...

healere fjerner ikke svultster, det kan jeg si ganske så sikkert ...

De påviste en svulst ja, helt sikkert. Ny CT etter 4 uker og den hadde forsvunnet. Jaja, hovedsaken er jo at den er borte, men man kan jo lure...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De påviste en svulst ja, helt sikkert. Ny CT etter 4 uker og den hadde forsvunnet. Jaja, hovedsaken er jo at den er borte, men man kan jo lure...

''De påviste en svulst ja, helt sikkert. Ny CT etter 4 uker og den hadde forsvunnet. Jaja, hovedsaken er jo at den er borte, men man kan jo lure...''

Men hva skal det ha med "healingen" å gjøre?

Altså, i mellomtiden har barnet sikkert spist iskrem, dusjet, stått på hodet, og titusenvis av aktiviteter.

Hvorfor var det ingen av disse som skal ha kurert henne? Hvorfor tror du det var healingen, i stedet for iskremen?

med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...