Gjest Trine A. B. Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 I forbindelse med at jeg har begynt å trene og skal ned noe i vekt (+ - 10 kg) og min mann skal slutte og røyke og dermed passe seg for vektoppgang så har han kommet med en "karbohydrater-diett". Han forteller om mye og lite karbohydrater og hva vi kan spise av såkalt fet mat. Vi snakker Fedon-diett her kanskje? Jeg har alltid vært slank og har hatt et vanlig greit kosthold, med mye frukt, grønnsaker, et varmt måltid om dagen osv. og har helt enkelt ikke så god greie på mat og kosthold. (er overvektig nå pga røykeslutt og alderspassering kan vi vel si) Er en slik karbo-diett grei for oss to tror dere? Vi vil i såfall også dra dette med inn i kostholdet hvor det også er to ungdommer, en med noe overvekt, den andre slank. Noen som kjenner til denne dietten som kan fortelle litt om den og vurdere om den kan være noe for oss? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 www.lavkarbo.no ) Det er ikke karbo-diett, men en lavkarbo livsstil mannen din snakker om. Fedon er inne på det, men han er mer restriktiv ang. fett og litt mer liberal på karbohydratene. Det finnes flere bøker om emnet, les noen av disse så dere vet hva det handler om før dere begynner. Jo mer jeg har lest om naturlig kosthold og lavkarbo, jo mer innlysende er det at dette er den riktige måten å spise på! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trine A. B. Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 www.lavkarbo.no ) Det er ikke karbo-diett, men en lavkarbo livsstil mannen din snakker om. Fedon er inne på det, men han er mer restriktiv ang. fett og litt mer liberal på karbohydratene. Det finnes flere bøker om emnet, les noen av disse så dere vet hva det handler om før dere begynner. Jo mer jeg har lest om naturlig kosthold og lavkarbo, jo mer innlysende er det at dette er den riktige måten å spise på! Lykke til! Spennende. Takk skal du ha Lillemus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.