Gå til innhold

Staten krever 3,5 millioner fra SOS Rasisme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

30

• ShitDiddelyDo

3

• Holmes

2

• Nils Håvard Dahl, psykiater

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.

''De 90%-100% av skadelidde pga. fremmedkulturelles grove kriminalitet viser godt hvem som er rasismens offer i norge pr. 2010.''

Hvis man har f. eks. en 90% hvit befolkning, og 90% av ofrene er hvite, så er det åpenbart ikke rasisme.

Hudfargen på gjerningsmennene avgjør ikke om det er rasisme.

''Selv du er ikke så åndssvak at du seriøst tror at rasisme er copyrighted for hvite mennesker?''

...eh... det er DU som fokuserer på gjerningsmennenes (!) hudfarge.

Rasisme handler om ofrenes hudfarge.

''Skjønt du virker leve så skjermet fra verden at man aldri kan vite.''

Ja, bakgrunn i Sør Afrika og Brasil tilsier jo det! :knegg:

Hva skulle dette være? 100% pure bull.

Må diskutere den med fatter'n som sitter i kommunestyret for Høyre ;)

Jeg fatter ikke hvordan Høyre kan nedverdige seg selv til å være i seng med et parti som Frp, verken hva angår rasisme/innvandrere, eller økonomisk politikk.

De har da mye mer felles med Ap.

Med vennlig hilsen

Gjest Nord og ned.

Jeg fatter ikke hvordan Høyre kan nedverdige seg selv til å være i seng med et parti som Frp, verken hva angår rasisme/innvandrere, eller økonomisk politikk.

Med vennlig hilsen

Du som ikke ser noen forskjell på antirasistisk arbeid og fri invasjon til landet, samt benekter den rasismen som florerer på gater og torg, skjønner selvsagt ikke hvorfor Høyre ikke arbeider mot den sunne fornuft heller.

Hva annet kan man vente?

Du som ikke ser noen forskjell på antirasistisk arbeid og fri invasjon til landet, samt benekter den rasismen som florerer på gater og torg, skjønner selvsagt ikke hvorfor Høyre ikke arbeider mot den sunne fornuft heller.

Hva annet kan man vente?

I din opp-ned verden så er det kanskje slik.

Annonse

Den vanlige fredagskrangelen finner sted også på julaften.

Jaja. Godt å se at det ikke bare er jeg som ikke er i julestemning. :)

Når man tenker på hvor mye krig og bråk som Jesus-fyrens og Muhammed-fyrens tilhengere har fårårsaket, så er det vel egentlig meget juleaktig! ;-)

God jul til deg! :-)

Med vennlig hilsen

Når man tenker på hvor mye krig og bråk som Jesus-fyrens og Muhammed-fyrens tilhengere har fårårsaket, så er det vel egentlig meget juleaktig! ;-)

God jul til deg! :-)

Med vennlig hilsen

Ja, det er forsåvidt det.

God jul, ja! :)

Den vanlige fredagskrangelen finner sted også på julaften.

Jaja. Godt å se at det ikke bare er jeg som ikke er i julestemning. :)

haha... Og nå skal jeg feire Frelserens fødsel på tradsjonelt vis: Ribbe, brent svor, medisterkaker, julepølser, (for mye) akevitt, juleøl, kaker, kaffe og cognac. Overlever jeg dette, så går jeg for litt julemarsipan og Gin Tonic før jeg sleper meg til sengs!

Fredelig jul til dere alle!

haha... Og nå skal jeg feire Frelserens fødsel på tradsjonelt vis: Ribbe, brent svor, medisterkaker, julepølser, (for mye) akevitt, juleøl, kaker, kaffe og cognac. Overlever jeg dette, så går jeg for litt julemarsipan og Gin Tonic før jeg sleper meg til sengs!

Og du gjenoppstår etter ca 3 dager? ;-)

God jul, til deg også, Holmes!

Med vennlig hilsen

Sitter her med en juleøl jeg også, og om et par timer blir det ribbe med tilbehør og ymse oppfleskingsføde og vin.

Med vennlig hilsen

Tja...når det gjelder privatisering osv så har de jo mer til felles med høyresiden...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...