Gå til innhold

zopiclone alpharma

Anbefalte innlegg

Gjest EllaPella

Det står at Zopiclone Alpharma innsovingstabletter skal virke raskt, innen en halvtime...

Igår natt var jeg forferdelig trøtt og sliten, prøvde å legge meg kl 23.00. Så kl. 01.00 tok jeg en pille zopiclone fordi helsesøsteren sa jeg kunne prøve å ta de jeg hadde igjen fra sist skoleår, for å få orden på døgnrytmen. Men pillene virket ikke på en halvtime, jeg sovnet ikke før TRE eller noe,enda jeg var trøtt hele dagen og kvelden! Og pga av pillen klarte jeg heller ikke stå opp i tide for å gå på skolen, men kom 4 timer for sent. Hadde jeg latt være å tatt pillen, kunne jeg sikkert ha kommet meg opp på morgenen til tross for bare 2-3 timers søvn, for det har jeg måttet vent meg til nå. For jeg får så sjelden sove, det er helt forferdelig, jeg ligger bare og gråter og bekymrer meg og blir så sliten... Men jeg blir altfor sliten, og klarer ikke få gjort noe lekser, og når jeg må på skolen med bare et par timers nattesøvn, så skjer det til slutt at jeg sovner en hel dag og får enda mere fravær. Avogtil sover jeg også på ettermiddagen, så blir det like vanskelig å sove om natten, og det blir en ond sirkel. Hva skal jeg gjøre med dette, jeg er så bekymret for å få mere fravær, det kommer til å ødelegge hele livet og utdannelsen min og jeg har absolutt ingen fremtid. To ganger har jeg fått angst og blitt deprimert av zopiclone alpharma, da virket de ikke! Men da var jeg engstelig og så skrekkelig trist dagene før jeg tok pillene også, så kanskje det ikke var pga av dem. Men nå blir alt virkelig håpløst, jeg har allrede 4 dager og minst 12 timer fravær fra skolen. Hvordan kan jeg ha en fremtid med alt dette fraværet, det begynner virkelig å bli håpløst. Jeg bare gråter og gråter og er så sliten, om jeg bare kunne fått sove om nettene og stått opp om morgenen. Og det er alltid så grusomt å stå opp om morgenen, for har man endelig fått sove, er det så fantastisk deilig og sove......Hva i all verden skal jeg gjøre da, mamma døde før ca. 7 mnd siden, og jeg har ingen annen familie, så det er ingen som kan vekke meg, jeg har 3 vekkerklokker, men igår pga av zopiclone alpharma som ikke virket før etter 2 timer, husket jeg ikke engang at jeg slo dem av!! Avogtil er det mulig jeg kunne fått sove tidlig også, men så var jeg så sliten pga av bare noen timers søvn nettene før at jeg ikke hadde fått gjort noe lekser. Og da ligger jeg og tenker på leksene jeg ikke orker gjøre, og da får jeg ikke sove likevel. Vær så snill og hjelp meg, jeg trenger noen råd, og jeg kan ikke gå til lege fordi jeg nettopp har flyttet og ikke husker hvordan man skaffer seg ny fastlege!! Jeg er veldig sliten, og det smerter i hele kroppen når man må på skolen uten å ha fått sove.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35814-zopiclone-alpharma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Probleme du strir med er så omfattendeat du kanskje vil ha nytte av å snakke med både helsesøsteren og rådgiveren ved skolen for å få hjelp med din situasjon. De kan også hjelpe deg med å finne en fastlege. Tror du at du vil ha utbytte av å ta opp vanskelighetene med de du bor hos?

Du må gjerne framlegge spørsmålet for spesialist i psykiatri Nils Håvard Dahl i Doktor Onlines forum om psykiatri. Merk i så fall spørsmålet "Til NHD".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35814-zopiclone-alpharma/#findComment-137523
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...