Gå til innhold

Det ble en vellykket julekveld

Anbefalte innlegg

Og jeg som var så beskymret på om middagen skulle bli vellykket når jeg hadde gjester. Pinnekjøttet var passe kokt. Kålrabistappen ble ikke brent, og den ble heller ikke til en suppe. potetene var passe kokt og alt ble servert varmt. Risgrøten var også slik den skulle være. Så hvorfor bekymrer jeg meg så mye på forhånd? Var nervøs når jeg serverte. Redd for at det ikke skulle være bra nok.

Ellers har jeg hatt en fin julekveld med familien der vi har kost oss til langt på natt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358159-det-ble-en-vellykket-julekveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra :-). Ja, det er da veldig mye unyttig energi som går med til grubling over alt som -kan- skje, noe som høyst sannsynlig aldri kommer til å skje.

Jeg har et nyttårsforsett. Det går ut på å styrke konsentrasjonen litt slik at jeg kan leve mere nå. Jeg skal slutte å gruble over alt som har vært og som kan skje. Dette er jo likevel ting som vi aldri kan ha kontroll over. Livet er nå :)

Hadde en fin kveld jeg også. Jeg er litt klumsete til vanlig så jeg la inn i beregningen at jeg kom til å gjøre noen tabber (noe jeg tar med godt humør). Faktisk greide jeg ikke å velte et eneste glass eller lysestake i år. Nesten så jeg mistet julestemningen :-). Dette er jo en tradisjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...