Gå til innhold

Drøm om Hellstrøm, Del 2.

Anbefalte innlegg

Jepp. Jeg melder om at jeg hadde en ny drøm med Hellstrøm i natt. Han hadde innspilling om matlaging på et utested, og jeg møtte han etterpå på en sparbutikk. Der snakket han med eieren, og fikk kjøpt blå poteter. Jeg kjøpte de samme potetene som han kjøpte. Så styla han handlelappen slik at jeg begynte å le, også smilte han til meg.

Etterpå reiste jeg med t-bane uten billett og klarte akkurat å rømme fra securitasvektere og inn på en kaff'e der de bare solgte sjokolade og sjokoladebaserte drikker.

Det var dagens hellstrøm-drømmerapport.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358172-dr%C3%B8m-om-hellstr%C3%B8m-del-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmmmm........

Det er Hellstrøm og meg som gjelder nå!:-)

Og så drømmer jeg stadig om disse billettkontrollørene for tiden. At jeg er på kollektivtransport uten billett og så kommer kontrollørene. Men jeg har klart å komme meg av før jeg får tusenkronersboten til nå, da. Hva kan det bety?

Blå poteter ja...

Alt dette betyr vel ikke så mye mere enn at fantasien din spiller deg et puss hehe....

''Blå poteter ja... Alt dette betyr vel ikke så mye mere enn at fantasien din spiller deg et puss hehe....''

Det finnes faktisk en sort poteter som er blå-lilla. :o)

Blå poteter ja...

Alt dette betyr vel ikke så mye mere enn at fantasien din spiller deg et puss hehe....

Det er andre gang på kort tid at jeg drømmer om Eivind Hellstrøm. Vet ikke hva det betyr. De blå potetene var spesielle gourmetpoteter. De lå i en kasse under de vanlige potetene.

Annonse

Tror du er forelsket i Hellstrøm, jeg ;)

Tja, jeg kunne tenkt meg en mann som liker å lage mat. Det andre jeg liker med Hellstrøm er at han er selvsikker og ubeskjeden. Kunne ønske at han i allefall inviterte meg på middag en gang.

Tja, jeg kunne tenkt meg en mann som liker å lage mat. Det andre jeg liker med Hellstrøm er at han er selvsikker og ubeskjeden. Kunne ønske at han i allefall inviterte meg på middag en gang.

Jeg tror også at du er litt småforelsket i han:-) Men det skjønner jeg godt, for det er jeg også:-) Akkurat som deg så liker jeg at han er selvsikker og mandig. Og han ser bra ut til og være 62 år. Jeg liker også at han har en lidenskap for det han driver med.

Det er Hellstrøm og meg som gjelder nå!:-)

Og så drømmer jeg stadig om disse billettkontrollørene for tiden. At jeg er på kollektivtransport uten billett og så kommer kontrollørene. Men jeg har klart å komme meg av før jeg får tusenkronersboten til nå, da. Hva kan det bety?

Den mest nærliggende tolkningen av nattens drøm, er vel at du hadde spist litt for mye mat, og at selv mulighetene for god kaffe var blitt druknet i søt sjokolade!

At du slipper unna kontrollørene finner jeg helt naturlig. Du lever litt på grensen, men vet alltid å holde deg på den rette siden...*s*

Jeg tror også at du er litt småforelsket i han:-) Men det skjønner jeg godt, for det er jeg også:-) Akkurat som deg så liker jeg at han er selvsikker og mandig. Og han ser bra ut til og være 62 år. Jeg liker også at han har en lidenskap for det han driver med.

Cathlin er altfor ung for en gamling som Hellstrøm. Det er nok mer savnet etter god mat til daglig som forårsaker disse drømmene:-)

Cathlin er altfor ung for en gamling som Hellstrøm. Det er nok mer savnet etter god mat til daglig som forårsaker disse drømmene:-)

He..he...Jeg tror Hellstrøm kan appellere til de fleste aldersgrupper i kjønnsmoden alder. Hvis man er mottagelig for den slags maskulinitet, mener jeg:-) Han er i passe aldersgruppe for meg, og jeg pleier ikke og sukke henført over unge menn. Men jeg satt og så på "Twighlight" her en kveld, og ble fullstendig bergtatt av denne karen:

http://femelle.no/kjendiser/han-er-verdens-mest-sexy-mann/

Først etterpå fant jeg ut at han er kåret til verdens mest sexy mann 2 år på rad:-)

He..he...Jeg tror Hellstrøm kan appellere til de fleste aldersgrupper i kjønnsmoden alder. Hvis man er mottagelig for den slags maskulinitet, mener jeg:-) Han er i passe aldersgruppe for meg, og jeg pleier ikke og sukke henført over unge menn. Men jeg satt og så på "Twighlight" her en kveld, og ble fullstendig bergtatt av denne karen:

Først etterpå fant jeg ut at han er kåret til verdens mest sexy mann 2 år på rad:-)

Jeg skal ikke krangle med deg om noen av de to. I alle fall _ikke_ om Hellstrøm.

Annonse

Den mest nærliggende tolkningen av nattens drøm, er vel at du hadde spist litt for mye mat, og at selv mulighetene for god kaffe var blitt druknet i søt sjokolade!

At du slipper unna kontrollørene finner jeg helt naturlig. Du lever litt på grensen, men vet alltid å holde deg på den rette siden...*s*

Hehe:-) Det stemmer bra. Mye mat og mye søtsaker i det siste. Jeg lever jo litt sånn on the edge, og jeg slipper alltid unna kontrollørene. Phu, må huske å kjøpe nytt månedskort i morra.

Ja, han er jo utrolig flink med mat!

Mnja, han derre Pattinson ser ikke verst ut, men Twilight er en så genuint blodfattig og usexy serie at han mister en del appell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...