Gå til innhold

Det har forverret seg.. haster

Anbefalte innlegg

Gjest Framegtildeg
Skrevet

Hei:)

Jeg ble nettopp innlagt på psyk på tvang.. var en uke isolert på skjermet avdeling med lite inntrykk osv..

De første dagene var vanskelige, jeg dunket hodet i veggen, kuttet meg opp med en sikkerhetsnål.. knyttet ting rundt halsen og pratet med meg selv.

Fikk den faste dosen med trilafon injeksert og fikk zyprexa som eventuelt.. etter noen dager ble jeg synlig bedre og fikk reise hjem før jul.

Hadde det greit både lille julaften og julaften, men etter en del mas og besøk har det forverret seg.

Jeg har kraftig angst og hører hele tiden at jeg må slutte og spise og drikke.. noe jeg har tenkt til over nyttår.

Jeg kan ikke gå et eneste sted uten å bli overvåket og tror at alle kan høre tankene mine.. jeg kommuniserer med døde ånder og tror at de forfølger meg.

Jeg er redd nå og det eneste jeg tenker er å dø..

Men taxien vil ikke komme å hente meg mer siden jeg skulle hoppe fra en bro da de hentet meg sist..

Jeg vil gjøre noe som går kjapt..

Er det noe annet jeg kan gjøre?

Ringe avdelinga jeg var innlagt eller noe?

Noen forslag?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nå i kveld kan du ringe avdelingen der du var innlegt eller legevakten. På mandag kan du ringe fastlegen.

Skrevet

Ring avdelingen du var innlagt ved. Får du ikke kontakt der, så ringer du legevakta. Du er psykotisk og trenger hjelp med en gang.

Klem.

Skrevet

Hvorfor skal de døde forfølge deg? Kanskje de heller vil hjelpe deg? iallefall hvis det er noen du kjenner. Husk at som ellers i livet så er noen gode og noen onde, mennesker og energier.

Prøv og spør, kanskje via meditasjon hvis du klarer, uansett ikke vær redd, de kan ikke skade deg. Du har uansett all kraft til å si NEI! til negative krerfter og følelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...