Gjest Gjennomskuet? Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 På hva vi gjør? Jeg har litt angst for det. Er ting jeg gjør jeg ikke vil at andre skal få vite, sånn som å klø seg i rompa f.eks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Da får du slutte med det da vettu... Jeg tror at de følger med på oss 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nissen også Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Husk at Gud ser deg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjennomskuet? Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Da får du slutte med det da vettu... Jeg tror at de følger med på oss Men av og til klør det sånn at jeg ikke kan la vær. Sånn har vel alle mennesker det? Hvis alle gjør det er det ikke noe å være redd for at de i himmelen skal se da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det var du som sa at du ikke ville at andre skulle se det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dåner Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Men av og til klør det sånn at jeg ikke kan la vær. Sånn har vel alle mennesker det? Hvis alle gjør det er det ikke noe å være redd for at de i himmelen skal se da. Det gjør jeg da aldri, faktisk. Tror virkelig ikke så mange voksne mennesker gjør det. Klør det så går man på tolaettet og tørker med papir eller tar seg en dusj. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg tviler på at mine forfedre sitter oppe i himmelen og studerer enhver runk jeg tar eller kommenterer enhver fjert jeg slipper. Men i følge Martha har vi alle en kikker som til enhver tid står ved vår side. Må være praktisk hvis man er blotter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjennomskuet? Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det gjør jeg da aldri, faktisk. Tror virkelig ikke så mange voksne mennesker gjør det. Klør det så går man på tolaettet og tørker med papir eller tar seg en dusj. Ok, da får jeg også gjøre det. Er iallefall mye mer hygenisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg tviler på at mine forfedre sitter oppe i himmelen og studerer enhver runk jeg tar eller kommenterer enhver fjert jeg slipper. Men i følge Martha har vi alle en kikker som til enhver tid står ved vår side. Må være praktisk hvis man er blotter. Jeg så akkurat Martha på tv...Og du verden så vakker hun har blitt med årene! Hele dama stråler og lyser:-) Så noe MÅ være veldig bra rundt henne.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gåten Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Tror de følger med men vet at vi er mennesker, siden vi er det gjør vi menneskelige ting 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg så akkurat Martha på tv...Og du verden så vakker hun har blitt med årene! Hele dama stråler og lyser:-) Så noe MÅ være veldig bra rundt henne.. Det er pengene hun tjener på å lure folk med "engle-skolen"! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg så akkurat Martha på tv...Og du verden så vakker hun har blitt med årene! Hele dama stråler og lyser:-) Så noe MÅ være veldig bra rundt henne.. Enig! Hun er nydelig ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det er pengene hun tjener på å lure folk med "engle-skolen"! Med vennlig hilsen Nei.. Man blir ikke seende slik ut av materielle goder:-) Til og med vidunderlige Harald Schwartz så ut som en grå mus ved siden av henne:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Enig! Hun er nydelig ) Ja, det er hun:-) Og jeg mistenker faktisk at Ari Behn er årsaken til det. Det er bare kjærlighet som kan få folk til og stråle på denne spesielle måten:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg så akkurat Martha på tv...Og du verden så vakker hun har blitt med årene! Hele dama stråler og lyser:-) Så noe MÅ være veldig bra rundt henne.. Jeg vet. Så henne jeg også. Martha er litt som Sissel Kyrkjebø. De blir bare vakrere og vakrere med årene. Jeg liker Martha. Tross noen snodige nykker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg vet. Så henne jeg også. Martha er litt som Sissel Kyrkjebø. De blir bare vakrere og vakrere med årene. Jeg liker Martha. Tross noen snodige nykker. Jeg tenkte også på Sissel Kyrkjebø. Hun ble vakrere etter skilsmissen, mener jeg og huske. Men nå har hun tapt seg litt igjen...:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dåner Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Ok, da får jeg også gjøre det. Er iallefall mye mer hygenisk. Bra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agarthian Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Tror nok ikke det. måtte selv slå av livet i noen minutter nå nylig, og husker bare et svart felt, så det er lite sannsynlig at våre kjære avdøde har noe formening om livet tll de som fortsat lever i en jordbundet eksistens. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Tror du trygt kan slutte å engste deg for det. Tipper at våre kjære stiller opp kun når vi har behov for deres støtte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg håper jeg slipper å sitte i en himmel og følge med kommende generasjoner fise og klø seg i rompa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.