Gå til innhold

Skummel tankegang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som det er så beinkaldt er det lett å ta livet av seg.... Begynte plutselig i stad å gruble på om jeg skulle benytte muligheten med kulden, kontra mye piller og alkohol på lager... Men jeg vil da leve! Hvorfor tenker jeg slik? Kan folk "Blacke" ut og virkelig gjennomføre slike ideer?

Skrevet

Hvis man er impulsiv nok kan man sikkert det. Om man i tillegg ruser seg vil man bli enda mere impulsiv, derfor er det mange selvmord og forsøk som gjøres i beruset tilstand.

En annen ting er at å tenke kan jo alle gjøre. Tanker er bare tanker og man trenger ikke å gjøre det man tenker. Tanker er heller ikke farlige, bare å la dem passere, ikke bry deg om dem.

Greier du ikke å la være og handle, må du søke hjelp før du gjør noe dumt.

Skrevet

Jeg tror kanskje tankene må ha vært der en stund på forhånd.Å ruse seg kan gi mot til å gjennomføre det.

Julen er en tung tid for mange. Inkludert meg selv. Om man er oppriktig redd for å miste kontrollen, må man be om hjelp. Hvordan har du det i julen?

Mvh

Skrevet

Hvis man er impulsiv nok kan man sikkert det. Om man i tillegg ruser seg vil man bli enda mere impulsiv, derfor er det mange selvmord og forsøk som gjøres i beruset tilstand.

En annen ting er at å tenke kan jo alle gjøre. Tanker er bare tanker og man trenger ikke å gjøre det man tenker. Tanker er heller ikke farlige, bare å la dem passere, ikke bry deg om dem.

Greier du ikke å la være og handle, må du søke hjelp før du gjør noe dumt.

Jeg har diagnosen ustabil personlighetsforstyrrelse... impulsiv type. O yea! Gjort noen farlige stunts før... Har hatt det det fint i jula og gleder meg til å begynne i ny jobb over nyttår. Likevel er det akkurat som skogen, pillene og spriten roper på meg...

Skrevet

Jeg har diagnosen ustabil personlighetsforstyrrelse... impulsiv type. O yea! Gjort noen farlige stunts før... Har hatt det det fint i jula og gleder meg til å begynne i ny jobb over nyttår. Likevel er det akkurat som skogen, pillene og spriten roper på meg...

La dem rope, ikke gjør noe i forhold til det. Du er jo på vei til å få et mye bedre liv høres det ut som. Det vil sikkert komme noen nedturer, men det høres ut som om du takler dette bra. Ønsker deg masse lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...