Gå til innhold

Sukk..

matmons1365381196

Anbefalte innlegg

matmons1365381196
Skrevet

Ingen liker meg. De fleste avskyr meg. Skjønner jo at det er min egen skyld, det er ikke uten grunn at man har det sånn. Men jeg klarer ikke å gjøre noe med det, er rett og slett ikke levedyktig. Jeg er fortvilet og lei meg, andre er bare lei meg. Livet er oppskrytt

Skrevet

Hvorfor er det ingen som liker deg? Oppfører du deg så jævlig at nesten alle som kjenner deg skulle ha en grunn for å avsky deg liksom? .. Tviler jeg egentlig på, du bare føler det sånn antagelig ..

matmons1365381196
Skrevet

Hvorfor er det ingen som liker deg? Oppfører du deg så jævlig at nesten alle som kjenner deg skulle ha en grunn for å avsky deg liksom? .. Tviler jeg egentlig på, du bare føler det sånn antagelig ..

Jeg vet ikke hvorfor det er sånn. Hadde jeg visst det kunne jeg gjort noe med det. Det er ikke noe jeg bare føler, folk tar avstand fra meg. Jeg oppfører meg sikkert på en måte som får folk til å mislike meg.

Skrevet

Statistisk sett, har jeg hørt, så er det 20% av befolkningen som ikke liker deg, eller meg om du vil.

Det betyr at det er 80 % igjen som ikke har denne holdningen.

Folk som liker deg bryr seg heller ikke om at du har ting ved deg selv som du ikke er fornøyd med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...