Gjest relis Skrevet 26. desember 2010 Skrevet 26. desember 2010 jeg var misbrukt i barndommen, har adhd, slitet med angst, depresjon, selskading, spiseforstyrrelse. jeg flykter fra forhold jeg er i. naar jeg drikker ser jeg en helt ny side av meg, en sint jente blir jeg. jeg er lettskremt og redd for fremtiden. kan dette vaere PTSS??? og hvor kan jeg faa hjelp til aa utarbeide dette?? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. desember 2010 Skrevet 26. desember 2010 Du kan ta kontakt med fastlegen din, for å få henvisning til noen som kan hjelpe. I noen kommuner finnes det også et lavterskel tilbud innen psykiatrien som du kan ta kontakt med selv. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. desember 2010 Skrevet 26. desember 2010 Seksuelt misbruk er en av de vanligste årsakene til PTSS. Det finnes hjelp for dette. Om du ikke allerede har en behandlerkontakt i psykiatrien, er fastlegen den du skal oppsøke først. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.