Gjest Summer and heavenly peace Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Det skal bli herlig med varmt vær. Ut å gå uten å måtte ha lue på seg. Det virker som en fjern fortid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verinoca Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Synes det er flott med skiftende årstider jeg. Setter personlig mer pris på sommeren nettopp fordi det er en kald vinter imellom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg savner ikke sommeren men jeg savner sola, mer lys. Jeg har masse skiturer som skal gås før det blir sommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Synes det er flott med skiftende årstider jeg. Setter personlig mer pris på sommeren nettopp fordi det er en kald vinter imellom. Enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg gleder meg som et barn. Sol og varme og kunne gå ut er bare helt fantastisk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Synes det er flott med skiftende årstider jeg. Setter personlig mer pris på sommeren nettopp fordi det er en kald vinter imellom. Det er litt som å si at det fine med å slå hodet i en murvegg er at det er så deilig å holde opp! Jeg klarer fint å nyte sommeren hele året! :-) Jeg trenger ikke å pines med kulde for å forstå at det er fint med varmt vær. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ja, jeg savner sommeren. Speselt siden årets var så dårlig. Det er lettere å takle vinteren når jeg har en god og varm sommer bak meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ja jeg savner sommeren. Jeg blir i New York i februar/mars og gleder meg til å slippe vekk fra vinteren i Oslo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Modern77 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ja, jeg kunne tenkt meg å hatt sommer hele året, bortsett fra juleaften 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verinoca Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Det er litt som å si at det fine med å slå hodet i en murvegg er at det er så deilig å holde opp! Jeg klarer fint å nyte sommeren hele året! :-) Jeg trenger ikke å pines med kulde for å forstå at det er fint med varmt vær. Med vennlig hilsen Derfor skrev jeg også "Setter personlig mer pris på ". At du er uenig er mer regelen enn unntaket. Jeg er heller ikke enig med det du skriver, vinteren er ikke som å dunke hodet i veggen. Jeg liker vinteren også, og mye fordi vi har hatt varme perioder de siste somrene som jeg er blitt lei av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Sukk, ja... Jeg synes vi godt kunne hoppe over januar, februar og mars. Så kan april komme rett etter jul, med snøsmelting og yrende vårliv. I mai kunne sommeren komme for fullt og den kunne vart til ut september. I oktober kunne det så smått begynne å bli høst, med noen skikkelig godværsdager innimellom. I november kan det bli skikkelig høst, og desember kan være vinter med snø og -5 grader. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. ''Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær.'' Det dummeste uttrykket jeg vet om. I min verden finnes det både dårlig vær og dårlige klær. Og det dårlige været varer fra oktober til mai som regel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Nei, jeg savner foreløpig ikke sommeren, men kunne tenkt meg en litt mildere vinter. Foretrekker minus 5 fremfor minus 15... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 ''Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær.'' Det dummeste uttrykket jeg vet om. I min verden finnes det både dårlig vær og dårlige klær. Og det dårlige været varer fra oktober til mai som regel Det er i hvert fall et uttrykk jeg ikke tror vi hører fra så mange andre enn nordmenn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Derfor skrev jeg også "Setter personlig mer pris på ". At du er uenig er mer regelen enn unntaket. Jeg er heller ikke enig med det du skriver, vinteren er ikke som å dunke hodet i veggen. Jeg liker vinteren også, og mye fordi vi har hatt varme perioder de siste somrene som jeg er blitt lei av. At du er uenig er jo ikke overraskende. Noe annet skulle tatt seg ut! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verinoca Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 At du er uenig er jo ikke overraskende. Noe annet skulle tatt seg ut! :-) Med vennlig hilsen Når skal du begynne å la folk ha personlige oppfatninger i fred? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Våren er virkelig noe jeg ser frem til. Noen ganger er det sommer lenge før 17mai. Vår og sommer er absolutt mine favoritt-årstider. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Når skal du begynne å la folk ha personlige oppfatninger i fred? ''Når skal du begynne å la folk ha personlige oppfatninger i fred?'' Hvorfor lar jeg ikke lar "folk ha personlige oppfatninger i fred" mer enn det du gjør? Jeg skriver min mening, du skriver din. Slutt med sytingen din over at folk ikke er enige med deg, veronica! Det må du lære deg å tåle nå. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg savner ikke sommeren, men jeg savner våren. Jeg syns våren er den fineste årstida. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.