Gå til innhold

Hvor mye har du vunnet på RødeKors pantelotteri?

Gjest Kanskje lykken faller meg bi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min søster vant faktisk 100.000,-! Helt sant. :o)

Du store alpakka. Hvilken deilig overraskelse det må ha vært. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halvannen liter brus :/ Av et slag vi "aldri" drikker.

Men jeg er ikke akkurat kjent for å ha veldig vinnerlykke ;)

Visste ikke at man kunne vinne noe annet enn penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er dette pantelotteriet?

På panteautometene i butikkene kan du velge mellom to knapper. Den ene gir deg pantelappen som du leverer i kassa, den andre gir panten til hjelpeorganisasjoner, hvertfall røde kors. Gir du panten til røde kors er du med i et lotteri,og du får vite om du har vunnet når du får ut lappen fra automaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På panteautometene i butikkene kan du velge mellom to knapper. Den ene gir deg pantelappen som du leverer i kassa, den andre gir panten til hjelpeorganisasjoner, hvertfall røde kors. Gir du panten til røde kors er du med i et lotteri,og du får vite om du har vunnet når du får ut lappen fra automaten.

Å ja. Har jeg aldri lagt merke til.

Var jo egentlig veldig lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bob Saget

Kiwi og Coop butikker er ikke med på ordningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...