nedtelling Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg har fått med Ipad av gubben til jul :-) Hvordan lar deg seg evt gjøre å laste ned fimer eller overføre filmer fra DVD over på Ipaden ?? Jeg er helt grønn på sånne ting ! Please, si at det ihvertfall går ann. ! Jeg har skjønt at man kan kjøpe fimer og leie på nettet.. men har flere dvd filmer som jeg ikke har sett og som jeg kan tenke meg å laste over på Ipaden.. Takk for innspill og fortsatt god jul 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Kanskje du har nytte av denne linken: http://www.dvd-ripper-copy.com/articles/convert-video-to-ipad.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Google: ipad transfer movies 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.